kış lastiği

  1. ugur07

    Kış Lastiği Fr için ne önerirsiniz?

    Arkadaşlar merhaba malum 1 Aralık'ta bazı illerde kış lastiği uygulaması başlıyor. İlk defa kış lastiği alacam FR 17inç için. Önerileriniz var mıdır? Marka olarak alırken hangi kriterlere dikkat etmeliyim. Teşekkürler şimdiden. Uğur
39,224Konu
764,053Mesajlar
22,149Kullanıcılar
ahmethakan44Son üye
Geri
Üst Alt