ibiza 6l 1.4 signo gaz yememe sorunu

  1. okinay

    İbiza 6l 1.4 signo gaz yememe sorunu

    Herkese merhaba.. 2004 model 1.4 ibiza signo kullanıyorum. araba yaşına göre mükemmel özellikleri ve konforu olan ve çok severek bindiğim bir araba. Lakin son zamanlarda birkaç sorun yaşamaya başladım. 1. Araç kalkışlarda gaza basmama rağmen 3-4 saniye sonra tepki vermeye başlıyor. Bu süre bazen...
39,223Konu
764,052Mesajlar
22,145Kullanıcılar
Recep74Son üye
Geri
Üst Alt