debriyat

  1. FrontLiner

    Ibiza 1.2TSI SC (2011) Baskı Balata

    İstanbul trafiğinde dur kalk yapmaktan sanırım baskı balata miladını doldurmak üzere. 55Bin'de aracım ve şimdiye kadar hiç değişmedi. Son 10Bin KM'si İstanbul içi. Debriyaj son zamanlarda bayağı sertleşti. Sol ayağımın altı ağrıyor artık :) Özel servise götürüp kontrol ettiricem ama önden benim...
39,223Konu
764,052Mesajlar
22,146Kullanıcılar
asdfg585Son üye
Geri
Üst Alt