1999 2004 toledo

  1. M

    patlatma sorunu

    SElamun aleyküm arkadaşlar. Bende 2000 model 1.6 toledo (signo) mevcut araç sabahları soguk iken çalıştırdığımda patlatma yapıyor bunun sebebi nedir başına gelen oldumu, oksijen sensöründen bu patlatmayı yaparmı.? (Lambda sensörü)... ( Boğaz kelebeği orjinali ile değişti ve 30 bin km de...
39,223Konu
764,052Mesajlar
22,146Kullanıcılar
asdfg585Son üye
Geri
Üst Alt