Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

YCO, Leon 1.4 TSI Hızlanma.. (0-190km/h)

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Puanları
48
0-190km/h..







vakti zamanında 1.4T'den cutout'la nası ses çıktığını 'netten bulamamıştım..gençlere ışık tutması için.. :D :D


videolar görünmüyosa..
www.navige.com ..

yardımları için Furkan'a (mfb) teşekkürü borç bilir, teşekkürümü ederim.. :)

bi ara artık ne zaman olur bilemem ama 16"lerle de video çekip daha büyük jantın kadranı nası değiştirdiğini paylaşıcam..
 

007

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
2,619
Puanları
48
Güzel hızlanmışsın ama 1. viteste fazla kalmışsın ama sanırım 0-190 olduğu için çok önemi yok.
 

Z

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
663
Puanları
18
maşallah kardeşim kazasız belasız inşallah
 

mfb

Kayıtlı Üye
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
1,332
Puanları
38
rica ederim bebişim maşallah diyelim arabana arık sen gittikten sonrada amerikayada da incar videolarını çekmeye gelirim ben:D
 

LeonRider

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
1,942
Puanları
113
Yiğit birinci viteste baya bi rötar yapmışın sanırım kız arkadaşın arıyodu yada mesaj yazıyodun :D araban çok güzel ama daha hafif ve küçük jantlarla daha iyi yürüyecektir eminim Allah kaza bela vermesin seni başımızdan eksik etmesin....:D
 

KAPTAN

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
9,424
Puanları
113
sıyrıksın kardeşim sen :eek:
 

007

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
2,619
Puanları
48
Yigidim birgun bir kalkis deneyelim seninle:) Sanki benimki daha iyi kalkiyor gibi. Bu yaşa rağmen:p
 

007

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
2,619
Puanları
48
Bu arada esp kapali di mi?
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Puanları
48
rica ederim bebişim maşallah diyelim arabana arık sen gittikten sonrada amerikayada da incar videolarını çekmeye gelirim ben:D

:D :D

yiğidim bilgisayar bile senin hızına yetişemedi.

:p :)

Yiğit birinci viteste baya bi rötar yapmışın sanırım kız arkadaşın arıyodu yada mesaj yazıyodun :D araban çok güzel ama daha hafif ve küçük jantlarla daha iyi yürüyecektir eminim Allah kaza bela vermesin seni başımızdan eksik etmesin....:D

Serhat abi 2. videoda gazlamaya başladığım yerden kalktık..hafif yokuş sonra ufak bi iniş sonra yine çıkış..
köprü altı olduğu için biraz tozlu doğal olarak..sesten de anlaşılcağı gibi aslıdan geç falan 2'ye almadım vitesi tutunmak istemedi araba.. :)

sıyrıksın kardeşim sen :eek:

estağf.. :D :D

Yigidim birgun bir kalkis deneyelim seninle:) Sanki benimki daha iyi kalkiyor gibi. Bu yaşa rağmen:p

Bu arada esp kapali di mi?

ESP daha doğrusu bende sende nasıl bilmiyorum Kaan abim TCS kapalı çektim..
dediğim gibi tozun da etkisi olmasının yanında önce bi tekrar yüzünü görsek o arada arabaları da deneriz zaten.. :D :D
 
Üst Alt