Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

yay yardım...

MRA 23

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
831
Puanları
16
arkadaşlar şuan aracımında eibach prokit kullanıyorum...önlerin düşmesinden gayet memnun kaldım fakat,arkalar biraz havada kaldı...5 cm e geçmeyi düşünüyorum fakat o da benim istediğimden biraz fazla indiriyor aracı...:( acaba önler de eibach lar dursa, arkalar için de orj yaylarda ufak bi operasyon yapsak nasıl olur sizce? randımanlı olur mu acaba?:cool:
 

007

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
2,619
Puanları
48
koy bagaja 100kglık bir çuval:)

---------- Post added at 00:25 ---------- Previous post was at 00:24 ----------

Gayet güzel arkalar daha fazla indirme ..ideali o..
 

omercanilica

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
3,103
Puanları
38
tesısat yap arkası nasıl duser tahmın edemezsın bence:)
 

Şeker Adam

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
4,435
Puanları
48
kardesım o yayları kestırme ısıtmadan dolayı bası agrıyan cok var.bence gayt guzel duruyo su anda 5 lık yay tabı ayrı bı guzel duruyo fakat onler bu sefer daha cok ıncek arkalar yıne havda kalcak.yada sen arkalara 5 onlere 3.5 takcan kı anıolsun bu seferde 5 kısı arabya bınıce popolarına lastık degcek.
 

06 levent 534

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
8,966
Puanları
113
mert denemen için sana bir güzellik yapabilirim.eğer değiştirmeye erinmezsen sana benden çıkan orjinal yayların işlem görmüş haldekileri denemen için verebilirim.ama süspansiyon biraz zayıflar.
 

MRA 23

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
831
Puanları
16
mert denemen için sana bir güzellik yapabilirim.eğer değiştirmeye erinmezsen sana benden çıkan orjinal yayların işlem görmüş haldekileri denemen için verebilirim.ama süspansiyon biraz zayıflar.
abi walla çok sevinirim ya...dedğin gibi görmüş olurum...sadece arkalar için zaten,1 parmak daha inmesi lazım arkaların
 
Üst Alt