Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

yayınlanmayan toyota reklamı :))))

cmi87

Kayıtlı Üye
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
701
Puanları
16
Yayınlanmaması isabet olmuş.Bu reklamı görenler gidip de bi duvara falan kafadan girip aracı test etmeye çalışabilirlerdi.Sonu güzeldi ama :)
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Puanları
48
çok gereksiz ve anlamsız bi reklammış..
bu reklamı 1000 kişiye izletsen biri de engel tanımaz demez..sloganı için..

paylaşım için teşekkürler..
 
H

HaKo

E-Posta Onayı Bekliyor
Toyota için iyi bir izlenim olmazdı, inek öküz arabası hesabı :D
 

Elmyra

SCW Ladies
SCW Ladies
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
53
Puanları
6
aslında o kadar gereksiz ve hatalı reklam var ki yayında, yani bu yayınlansa bile abes durmazdı. hatta bizim milletimize göre bir reklam bile diyebilirim yani :) ama iyi ki yayınlanmamış. burası türkiye valla. beyin fakiri şahsiyetler bunu aynen test etmeye de kalkardı, Hakonun dediği gibi alay konusu da olurdu. bu işin sonu cinayete bile giderdi derim ben :)
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Puanları
48
her şeyden önce konu neden ineklerle öküzlerle geçiyo onu anlamadım..
Toyota herhalde bu reklamdan sonra çalıştığı ajansı değiştirmiştir..
 

24

Kayıtlı Üye
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
3,408
Puanları
63
Bunlarda dep depçi beah...:DErsoy başkan hiç bahsetmemişti...:(
şaka biyana reklam kötü... ben reklamcı diye Ali tarana derim...
 
Üst Alt