Yakıt

Selam arkadaşlar İstanbul da aracı fulledim bp benzinlik te yarım depoya. Gittim 430 km. Ankara’da şell de fulledim 415 km yolu tek diş düştü anlamadım bu işi km hız aynı idi hız sabitleme de kullandım 119 da Ekli dosyayı görüntüle 16737


Bu mesaj SCW - SeatClubWorld mobil uygulaması ile gönderilmiştir.

Depoyu full yapınca doldurduğu hortuma da basıyor adamlar neredeyse kapağına kadar dolduruyorlar o yüzden ilk seviye hemen düşmüyor zaten o düştükten sonra gerisi daha hızlı gidiyor gibi


Bu mesaj SCW - SeatClubWorld mobil uygulaması ile gönderilmiştir.
 
39,223Konu
764,052Mesajlar
22,148Kullanıcılar
Geri
Üst Alt