Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

Yönetimden Birden Fazla İsteğim Var

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

CUPRA

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Eyl 2009
Mesajlar
0
Bilindiği üzere foruma SCW Genel başlığının altına, "Hayvanlar Alemi" diye bir bölüm açıldı. Diğer konuya cevap yazmak için az önce girdim ancak baktım ki orta yol bulunduğu söylenerek konu kitlenmiş. Ben konu da bulunan bir ortayol görmedim. Resmen yönetimde hayvansever insanların isteklerine torpil geçilmiş bence.
Öncelikle sormak istediğim birkaç soru var. Son zamanlarda açılan konulardan dolayı bu sorularımın cevaplanmasını umuyorum.
SCW nedir? Misyonu, çizgisi nedir? Ne amaçla kurulmuştur? Aile nedir? Ailem kelimesi bu kadar kolay kullanılabilecek bir kelime midir?
Bu soruların cevabının ardından yönetimden bir isteğim olacak. Hayvanlar Alemi bölümünün kapatılmasını istiyorum. Eğer kapatılmayacaksa başka önerilerim var. Bu ülkede hayvanlardan çok daha önemli insanlar var. Oraya kimsesizler, dilenciler, gazilerimiz, şehitlerimiz için bölümler açmayı öneririm. Madem bu forumun çizgisi seat ve otomobilden sapıyo, en azından hayvanlardan daha önemli şeylere sapsın bence.
Ayrıca örgü dantel, salon takımı kreasyonları, kalebodur seçimi, parke çeşitleri gibi bölümlerin açılmasını istiyorum. Konuyu ciddiyetsizlikle değerlendirilip kitlenmezse sevinirim.
 

aybarsdnr

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Eyl 2009
Mesajlar
2,680
Yaş
33
Bu ülkede hayvanlardan çok daha önemli insanlar var. Oraya kimsesizler, dilenciler, gazilerimiz, şehitlerimiz için bölümler açmayı öneririm. Madem bu forumun çizgisi seat ve otomobilden sapıyo, en azından hayvanlardan daha önemli şeylere sapsın bence.

:eek:key:
 

kral_mzk

Kayıtlı Üye
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
2,723
Yaş
32
ya bence hayvanlar alemı konusu cokta sorun yaratılcak bısey degıl tek sorun bence seat tan daha aktıf olması bu bolumun .. hos bugun bı aktıflık yok ama ılk acıldıgında aktıftı. kı bence zamanla o konu mınumuma dusecektır.
 

SİMON

Kayıtlı Üye
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
3,402
ya bence hayvanlar alemı konusu cokta sorun yaratılcak bısey degıl tek sorun bence seat tan daha aktıf olması bu bolumun .. hos bugun bı aktıflık yok ama ılk acıldıgında aktıftı. kı bence zamanla o konu mınumuma dusecektır.

seat, benzin, motor, güç detaylı bilgi, teknik veri, test.... bunların bu sitede onde olması lazım... ama hayvanlar alemı one cıkarsa bencede olmaz
 

CUPRA

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Eyl 2009
Mesajlar
0
ya bence hayvanlar alemı konusu cokta sorun yaratılcak bısey degıl tek sorun bence seat tan daha aktıf olması bu bolumun .. hos bugun bı aktıflık yok ama ılk acıldıgında aktıftı. kı bence zamanla o konu mınumuma dusecektır.

Sorun olan ayrı bi bölüm açılmış olması. Yoksa sohbet bölümüne istenildiği gibi açılıp konuşulmasında bi sakınca yok bence de.
 

kral_mzk

Kayıtlı Üye
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
2,723
Yaş
32
seat, benzin, motor, güç detaylı bilgi, teknik veri, test.... bunların bu sitede onde olması lazım... ama hayvanlar alemı one cıkarsa bencede olmaz

işte dedıgımde bu abi olması gerekenlerın daha onundeydı bi ara.. ama dedıgım gıbı zamanla gorelır o bolum ..
 

CUPRA

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Eyl 2009
Mesajlar
0
işte dedıgımde bu abi olması gerekenlerın daha onundeydı bi ara.. ama dedıgım gıbı zamanla gorelır o bolum ..

Ayrı bi bölüme ne gerek var peki? SCW sitesine girince ana sayfada hayvanlar alemi diye bir bölümü neden görelim?
 

kral_mzk

Kayıtlı Üye
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
2,723
Yaş
32
Ayrı bi bölüme ne gerek var peki? SCW sitesine girince ana sayfada hayvanlar alemi diye bir bölümü neden görelim?

ya valaha haklısın ama yonetım uygun gormus nedıyeblırım kı sonuc olarak dedıgın gıbı burası bır seat forumu genel bı forum degıl..
 

Anarchist

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
2,843
Yaş
37
ya bence hayvanlar alemı konusu cokta sorun yaratılcak bısey degıl tek sorun bence seat tan daha aktıf olması bu bolumun .. hos bugun bı aktıflık yok ama ılk acıldıgında aktıftı. kı bence zamanla o konu mınumuma dusecektır.

Bizimde değerlendirmemiz bu yöndeydi... Takibimiz sürüyor bi sıkıntı yaratırsa gereği zaten yapılacak. Bölümü bu kadar abartmanın bi anlamı yok.

''Eğer kapatılmayacaksa başka önerilerim var. Bu ülkede hayvanlardan çok daha önemli insanlar var. Oraya kimsesizler, dilenciler, gazilerimiz, şehitlerimiz için bölümler açmayı öneririm.'' Demiş Ayberk arkadaşımız... Önerrr... Tutan yok? Öner bizde değerlendirelim... Uygun bulunursa açılsın. Bunu Ayberk önerdi açmayalım diyecek birini tanımıyorum. Şimdi senin amacını anlamış değilim... SCW nin yapısını mı sorguluyorsun? Açılan bölümden mi rahatsızsın? Oya, dantel, gipür bölümümü istiyorsun?
Ciddiyet istemişsin ya... Dilencilerle Şehitlerimiz Gazilerimiz aynı satırda :) Eğer bizden istiyorsan bunu Şehitlerimiz ile ilgili bölüm ve ayrıca oya ile ilgili bölüm açılmasını aynı konu içinde istemişsin... Üzgünüm bu kadar ciddi olamayız biz...
 

Anarchist

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
2,843
Yaş
37
Sorun olan ayrı bi bölüm açılmış olması. Yoksa sohbet bölümüne istenildiği gibi açılıp konuşulmasında bi sakınca yok bence de.

Hafızam biraz zayıftır yanlış hatırlıyorsam düzeltin lütfen... Daha önce sohbette açılan otomobillerle alakası olmayan konularada tepki verilmedimi burda?..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt