Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

xenon taktım ampul uyarısı geldi ??:)

gallito

Kayıtlı Üye
Katılım
5 Kas 2009
Mesajlar
312
Arkadaşlar bugün kıslara ve sislere 6000 k xenon taktırdım . Göstergede ampul işareti çıktı . Servise gittim bu işaret normal sürekli yancak bişey yapılmaz dedi . Xenon takan herkeste yanıoyo mu bu uyarın ?
 

gallito

Kayıtlı Üye
Katılım
5 Kas 2009
Mesajlar
312
parkların ampülleri de deiştirdim .. bi zararı olcaksa çıkariyim onları yada başka takiyim ne dersinz?
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Yaş
34
normalde yanmaz..
bi uyumsuzluk söz konusu o zaman velakin lamba yanıyosa ampüllerin de sönmesi lazım aslında..sorunsuz yanıyo mu..
 

brave

Kayıtlı Üye
Katılım
8 Eki 2009
Mesajlar
2,470
normalde yanmaz..
bi uyumsuzluk söz konusu o zaman velakin lamba yanıyosa ampüllerin de sönmesi lazım aslında..sorunsuz yanıyo mu..

Xenonlarda bellı bır voltaj vardır eger ampuller oo voltajın altındaysa arıza lambası yakar
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Yaş
34
12V 70 ya da 72 amper benim akü..
aynıysa aküler bu değerleri tutmuyo demek ki abi..
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Yaş
34
o zaman bilmiyorum ama ben de xenonlardan kaynaklı hiç lamba yanmadı abi..
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Yaş
34
bence markasından kaynaklanıyodur abi..
uyumsuz kalıyodur..
 

beetle

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
1,072
Yaş
44
xenonları takarken bi voltaj ayarlayıcı bi kutu da takıyorlar sende varmı acaba?
 
Üst Alt