Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

Vag-com kablo ihtiyacım var...yardımcı olabilecek arkadaşlar bakabilir mi :)

OGUZHAN00891

Kayıtlı Üye
Katılım
23 Kas 2010
Mesajlar
107
Yaş
41
Sevgili dostlar 1.2 tsı yorumlarım bazı arkadaşları kızdırdı galiba.sayın arkadaşlar amacım bindiğim aracı kötülemek değil.sadece hislerimi paylaşıyorum.ayrıca aracımı seviyorum.
Daha da sevmem için bana vag-com kablo gönderin :)
 

OGUZHAN00891

Kayıtlı Üye
Katılım
23 Kas 2010
Mesajlar
107
Yaş
41
Aga konuyu kapatmışlar sıraya yazılamıyorum.bi yardım edin ya...
çok şey istemiyom.bi kablom bile yok anlıyor musunuz?
Fazla varsa atıverin bu tarafa :)
 

OGUZHAN00891

Kayıtlı Üye
Katılım
23 Kas 2010
Mesajlar
107
Yaş
41
TAMAM EKLEDİM.AMA SENEYE FALAN BANA GELİR GALİBA.BANA HEMEN LAZIM :eek:
 

OGUZHAN00891

Kayıtlı Üye
Katılım
23 Kas 2010
Mesajlar
107
Yaş
41
bu arada küçük yazdım büyük çıkmış.şimdi birileri kızar diye belirtmek istedim.
 

babaerkan

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Mar 2010
Mesajlar
1,429
Oğuzhan şartlar uygun olursa bı ara seninle animatorluk yapmak isterimpuhaha
 
Üst Alt