Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

Uydu Net // Kablonet hakkında

Jerky

Kayıtlı Üye
Katılım
13 Eyl 2009
Mesajlar
3,076
Puanları
48
Arkadaşlar TTnet'in saçma sapan fiyatından dolayı aboneliğimi iptal ettirdim. Quicknet henüz gelmediği için uydu neti düşünüyorum. Yeni bir kampanyası var kablolu tv ücreti almıyorlar fakat modemi değiştirmek gerekli dediler. Duyduğum kadarıyla spliterda oluyormuş ama emin değilim. Kullanan arkadaşlar genel bir yorum yabilirmi?
 

maceren

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
400
Puanları
18
ben uydu net kullanıyorum adsl den hız olarak bir farkını görmedim.. ama senin bahsettiğin modemi değiştirmen gereken uydu net değil kablo net onu bilmiyorum..
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Puanları
48
pek de anlamam ama..
ADSL2 vs. muhabbetlerinden değişim gerekiyo demiş olabilir bence..modemin uyumluysa gerek kalmaz o zaman Erhan'ım..
 

Logical_Election

Kayıtlı Üye
Katılım
13 Eyl 2009
Mesajlar
1,347
Puanları
48
eski kullandıgın dial üzerinden alıyordu şimdi kablo tv nin üzerinden ayrı bir hat çekilerek alıncak zamanında fiber baglatmadan 10 mbps kullanan komuşumuz vardı adsl ye göre baya iyiydi.
fiber yok orda galiba sizin daha sölemiştin gözünü kapatıp al derdim :) modemi fiberlerin gibi galiba öyle hatırlıyorum hat Rj-45 ile geliyodu ama tam emin değilim.
 

vdtBocanegra

Kayıtlı Üye
Katılım
30 Ağu 2010
Mesajlar
648
Puanları
28
eger mahallenizde superonline fiber optik alt yapisi varsa siddetle oneririm superonline sitesinden alt yapi durumuna bakabilirsiniz.
10mbit internet 29TL,,, tt netten hem ucuz hem fazla kaliteli fiber optik kablolarla hız kaybı kopma sorunu yok..
bir araştirin derim. tt net gbi sınırsız net deyip destekleyen hızınız 2mb 3 mbit cikmiyor.. adamlar 10mb internet diyip 10mbit veriyorlar ölçümlerde de aynı degeri görüyorsunuz.
 

Jerky

Kayıtlı Üye
Katılım
13 Eyl 2009
Mesajlar
3,076
Puanları
48
Quicknet yok maalesef. Aylar önce görüştüm, keşif için geliceklerde gelmediler. Zaten kablo çekilmesi falan uzun iş. Şimdilik uydunetten başka seçeneğim yok gibi. Modemide biraz araştırdım bildiğimiz adsl model ama arkasında tv anten girişi gibi bir giriş var. Sanırım modem almaktan başka çağrem yok.
 
Üst Alt