Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

Triger Kayışı Ses Yapar mı ?

Torrado

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
955
Puanları
18
Bildiğiniz üzere FSI'larda trigerler zincir lastik kayış değil genelde arabayı yanaştırırken park ederken hafif tatlı gaz vermelerde motordan çok azda olsa zinciri bir yere sürtersinde tırrrt diye bir ses gelir ya öyle bir ses geliyor bunu kayış zincir olduğu için yapar mı ?
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Puanları
48
zincirli triger ses yapar Ömer..
TSI'ın olması gerekenden sesli olmasının da sebebi bu zaten..
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Puanları
48
biri plastiğimsi biri de bildiğin bisiklet zinciri gibi bişi de ondan Alp'im.. :)
 

Gilgamesh

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
3,579
Puanları
38
Kullanılan yağ önemlidir zincirli araçlarda. Tavsiye edilen motor yağlarının bir kere bile dışında bir şey kullanılması bu ve buna benzer sesler yapmasına sebep verir zincirin. Bilhassa soğuk motorlarda marş anında dizel araç çalıştırmışçasına ses ile karşılaşılır
 

GRKMSRGL

Kayıtlı Üye
Katılım
29 Ağu 2009
Mesajlar
5,250
Puanları
83
triger kayış oldugunda boşlukta dönüyorda zincir oldugunda kapalı bir alanda ve yağın içindemi dönüyor??? sen yağ diyince aklıma bu geldi abi?
 

GÖKHAN33

Kayıtlı Üye
Katılım
16 Eyl 2009
Mesajlar
1,948
Puanları
48
bacanak senınde bı ses gelıyo demıslerdı servıste nerden gelıyodu o ses:)
 

GRKMSRGL

Kayıtlı Üye
Katılım
29 Ağu 2009
Mesajlar
5,250
Puanları
83
valla ne bilim bi zincir varmış ondan geliyor dedi yağ pompasını çeviren bir zincir miş? o konuda bilgin varmı mert abi__?
 

Gilgamesh

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
3,579
Puanları
38
Doğrudur Görkem iki adet gergi tamponu içerisinde bir yağ koruması içerisinde dönüyor ekszantrik zincirleri. Senin yağ pompasıda zincirli ve ses yapar zamanlar boşluk oluşarak. Aracı alttan lifte aldığında çalıştır eğer gerçekten boşluk yapmışsa şıkır şıkır duyabilirsin bile
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Puanları
48
Doğrudur Görkem iki adet gergi tamponu içerisinde bir yağ koruması içerisinde dönüyor ekszantrik zincirleri. Senin yağ pompasıda zincirli ve ses yapar zamanlar boşluk oluşarak. Aracı alttan lifte aldığında çalıştır eğer gerçekten boşluk yapmışsa şıkır şıkır duyabilirsin bile
Mert abim zincirli triger durumuna göre değişiyo bildiğim kadarıyla zamanla..
velakin boşluk yapmış bollaşmışsa kopma riski de artıyo doğal olarak herhalde..ama şu zamana kadar kopan zincir triger hiç duymadım. ??
 
Üst Alt