Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

trafik cezalarım kayboldu!!!

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Puanları
48
abi plakanla arayacaklar işte sistemden..
ben hiç aratmadım ama yakın zamanda bi arkadaşım garanti olsun diye bankadan da baktırmıştı ceza var mı diye..
 

fatih yıldırım

Kayıtlı Üye
Katılım
10 Eyl 2009
Mesajlar
64
Puanları
6
abi plakanla arayacaklar işte sistemden..
ben hiç aratmadım ama yakın zamanda bi arkadaşım garanti olsun diye bankadan da baktırmıştı ceza var mı diye..

eee sonra cezası çıktımı bari :(

ordada çıkmazsa napıcam kardeşim_??

bu konuda bana kesin bilgiyi kim verir yiğit???
 

LiaTeD

SCW Üyesi
Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
312
Puanları
18
benim de birkaç kere silindi cezam.. yok çıkmadı da... 2-3 kere temiz kağıdı aldım... makbuzu bende olmasına rağmen çıkmamıştı... emniyetin posta ödeneği olmadığından yollayamadığı, yollamadığı için işleme koyamadığı cezalar var. yanılmıyorsam imzalandıktan sonra 2 haftada falan tebliğ edilmeyen cezalar geçersiz oluyor. bu nedenle birçok ceza ya gelmiyor yani sisteme girilmiyor ya da yıllar sonra geliyor. yıllar sonra gelse bile çok büyük bir katlanma olayı yok. bir diğer husus da geç gelen cezalara itiraz yolu açık zamanında tebliğ edilmediği için.

ancaaakkk...

muayenelerde temiz kağıdı alsan da altında imzan olan tüm makbuzlar maliyeye gider. imzan olmayanlar bir şekilde silinebilir... bunu öğrenmenin yolu vergi dairesine gidip araca ve araç kime kayıtlıysa ona ait tüm borçları sordurman olacaktır. ya da aracı satarken dosyandan görürsün. faiz konusunda da şöyle bir durum var, tebliğ edilmeyen makbuzdan faiz alamazlar, tebliğ edilmişse yani bir şekilde makbuzun bir kopyası sende varsa, ya da 6 ay sonra bile olsa eline geçtiği günü takiben 15 gün içinde yatırırsan %35 gibi bir indirimden yararlanabilirsin.

sözün özü;

eline geçmiş bir makbuz yoksa şimdilik takma, birgün ödemen gerekse bile faizsiz ödeyeceksin... eğer elinde bir makbuz varsa bunu en kısa yoldan bulacağın yer vergi dairesinde ısrarla sorgulaman ya da bulunduğun bölgedeki trafik şubeye gidip üstünde durmandır.

dip not: bu bilgileri biyerimden uydurmadım ama yine de herhangi bir ekstra maliyet olursa ben bilmem, anlamam bunları da hesabıma giren biri yazmış... ben sorumlu değilim :D
 

24

Kayıtlı Üye
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
3,408
Puanları
63
Fatih daha ne istiyorsun inşallah benimkilerde öyle olmuştur...

Namuslu filmi aklıma geldi :)
 

Anarchist

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Nis 2010
Mesajlar
2,843
Puanları
63
2 yıl önce kesilen ceza 3 ay önce karşıma çıktı 104 tl idi 240 tl olmuş... aynen senin dediğin gibi 2-3 defa sorgulattım çıkmadı... sonra birden bire çıktı :( peşini bırakma araştır derim...
 

007

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
2,619
Puanları
48
Oncelikle motorlu tasitlar vergi dairesinden sorgulat internet sitesinden.. Onceki aracimi satarken temiz kagidini ben de almistim. Benim de bir kirmizi isik cezam vardi.. Ama ceza ogün gozukmedi ve temiz kagidini aldim. Sonra arabayi sattigim galerici 2 ay sonra araci baskasina satarken yine temiz kagidi almaya gidiyor ve 200tl bir ceza cikiyor hemen beni aradi abi boyle boyle diye dedim ben sana temiz kagidi verdim arabayi satarken. olay kapanmistir.. Boylelikle Cezayi odememistim..
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Puanları
48
yeterli cevaplar gelmiş Fatih.. :)
 
Üst Alt