Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

Selamın aleyküm

mertcelik3576

Kayıtlı Üye
Katılım
20 Ara 2020
Mesajlar
51
Puanları
8
Arkadaşlar 2020 atec var araçta full araç ama ön park sensörü yok maalesef araştırmalarıma göre 2018 en boş ibizada sadece arka park sensörü var ama nedense park ve manevra var benim araçta yok yani varmı yokmu bilmiyorum açılcası, bir arkadaş bana belki parçası vardır gizli özellikle açılabilir dedi ama teybin işketim sistemi farklı olduğundan menüleride farklı ama teyb de yok bunun nedeni nedir veya olurmu.
 

Emrahgumuss

Kayıtlı Üye
Katılım
17 Ara 2020
Mesajlar
80
Puanları
8
Arkadaşlar 2020 atec var araçta full araç ama ön park sensörü yok maalesef araştırmalarıma göre 2018 en boş ibizada sadece arka park sensörü var ama nedense park ve manevra var benim araçta yok yani varmı yokmu bilmiyorum açılcası, bir arkadaş bana belki parçası vardır gizli özellikle açılabilir dedi ama teybin işketim sistemi farklı olduğundan menüleride farklı ama teyb de yok bunun nedeni nedir veya olurmu.
Ön park sensörü yoksa zaten aracınız full değildir hocam. Üstünüze alınmayın genelleme yapıyorum malum sarı site ilanlarına bakınca ne demek istediğimi anlayacaksnızı. Ateca sahipleri cam tavan, geri görüş kamerası olunca araca full diyorlar anlamlandıramadığım şekilde. Sanırım ilk satışı yapan kişiler full bu araç diyor ve yanlış yönlendiriyor. Bende ön park sensörü, otomatik park, koltuk ısıtması, elektrikli koltuk var. En azından aracınız Ateca Xperience Plus ya da FR Plus olması lazım full olması için. Kaldı ki Tr'deki en full donanım bu yoksa yurt dışında ACC, Line asist, hayalet ekranda navigasyon , bajajda 24v ve 230v soket filan var. Tr'de Yeni Atecanın en boşunda da sadece arka park sensörü ve kamera var. Yapmanız gereken şey retrofit işi yapan vagcom'dan anlayan bir yer bulmanız. Orginal ön park sensörü alıp montajlayıp vagcomdan da ön sensörleri aktif etmesi gerek. İstanbulda böyle yerler çokça var ama izmirde neresi yapar bi fikrim yok. İnstagramda vagcom yazarsanız bu işi yapan firmalar var örnekleri görebilirsiniz.
 
Son düzenleme:

mertcelik3576

Kayıtlı Üye
Katılım
20 Ara 2020
Mesajlar
51
Puanları
8
Ön park sensörü yoksa zaten aracınız full değildir hocam. Üstünüze alınmayın genelleme yapıyorum malum sarı site ilanlarına bakınca ne demek istediğimi anlayacaksnızı. Ateca sahipleri cam tavan, geri görüş kamerası olunca araca full diyorlar anlamlandıramadığım şekilde. Sanırım ilk satışı yapan kişiler full bu araç diyor ve yanlış yönlendiriyor. Bende ön park sensörü, otomatik park, koltuk ısıtması, elektrikli koltuk var. En azından aracınız Ateca Xperience Plus ya da FR Plus olması lazım full olması için. Kaldı ki Tr'deki en full donanım bu yoksa yurt dışında ACC, Line asist, hayalet ekranda navigasyon , bajajda 24v ve 230v soket filan var. Tr'de Yeni Atecanın en boşunda da sadece arka park sensörü ve kamera var. Yapmanız gereken şey retrofit işi yapan vagcom'dan anlayan bir yer bulmanız. Orginal ön park sensörü alıp montajlayıp vagcomdan da ön sensörleri aktif etmesi gerek. İstanbulda böyle yerler çokça var ama izmirde neresi yapar bi fikrim yok. İnstagramda vagcom yazarsanız bu işi yapan firmalar var örnekleri görebilirsiniz.

Ön park sensörü benim için aşırı önemli değil aslında, kafama takılan en boş ibizada manevra frenleme olması bende olmaması inşallah vardırda aktif değildir vag coma göstereceğim, yanıtınız için teşekkürler
 

Emrahgumuss

Kayıtlı Üye
Katılım
17 Ara 2020
Mesajlar
80
Puanları
8
Ön park sensörü benim için aşırı önemli değil aslında, kafama takılan en boş ibizada manevra frenleme olması bende olmaması inşallah vardırda aktif değildir vag coma göstereceğim, yanıtınız için teşekkürler
İbiza enteresan araç hocam mesela Leon Fr'ımda sadece sol sürücü koltuğunda kemer ikazı var. İbizada arka koltuk için bile kemer uyarısı var :cool: Bu arada manevra anında frenleme bende de var. Böyle bir özellik olduğunu aracı alırken bilmiyordum. Yerleşim yeri dışında seyahat halinde kavşağa yaklaştığımız sırada 80Km/h civarı hız ile motor döner kavşağa girdi eşim kullanıyordu aracı ekranda büyük kırmızı bir simge çıktı ve sesli ikaz geldi. Sonra yeni aracın boyutlarına alışabilmesi için boş arazide büyük led tv kutularını koyarak paralel park çalıştırdım o zaman otomatik frenleme olduğunu gördüm. Hatta eşime inanmadım in bende deneyeyim dedim gerçekten kendisi frenleme yapıp duruyor. Dediğim gibi bunlar araca eklenmeyecek şeyler değil fakat sonra yapıldığı için ilk hazır alma maliyetlerinin üzerinde oluyor malesef. İbiza Ötv barajının çok altında olduğu için sanırım dolu paket getiriyorlar ülkeye.
 

mertcelik3576

Kayıtlı Üye
Katılım
20 Ara 2020
Mesajlar
51
Puanları
8
İbiza enteresan araç hocam mesela Leon Fr'ımda sadece sol sürücü koltuğunda kemer ikazı var. İbizada arka koltuk için bile kemer uyarısı var :cool: Bu arada manevra anında frenleme bende de var. Böyle bir özellik olduğunu aracı alırken bilmiyordum. Yerleşim yeri dışında seyahat halinde kavşağa yaklaştığımız sırada 80Km/h civarı hız ile motor döner kavşağa girdi eşim kullanıyordu aracı ekranda büyük kırmızı bir simge çıktı ve sesli ikaz geldi. Sonra yeni aracın boyutlarına alışabilmesi için boş arazide büyük led tv kutularını koyarak paralel park çalıştırdım o zaman otomatik frenleme olduğunu gördüm. Hatta eşime inanmadım in bende deneyeyim dedim gerçekten kendisi frenleme yapıp duruyor. Dediğim gibi bunlar araca eklenmeyecek şeyler değil fakat sonra yapıldığı için ilk hazır alma maliyetlerinin üzerinde oluyor malesef. İbiza Ötv barajının çok altında olduğu için sanırım dolu paket getiriyorlar ülkeye.

Yanıtınız için teşekkür ederim.
 
Üst Alt