Seat İbiza 1.2 TSİ Dsg Sport Coupe

frknylmz38

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Şub 2013
Mesajlar
55
Yaş
33
Arkadaslar bu aracin 2013 kasasini yani yeni kasasini almayi dusunuyorum.genelde tek kullanacagim icin 3 kapili olmasi bi sorun olacagini sanmiyorum..
Bu araci kullanan var mi? Performansi nasildir? Yol tutusu nasildir? Yuksek limitlerde direksiyonun sertligi yeterli mi? Konforu nasildr??
Biraz aractan bahseder misiniz ?
 
Kullanmadığım için net cevap veremiyorum fakat tek kapı spor araçların yol tutuşu standart araçlara göre daha iyi onu söyleye bilirim

kurye ile elden teslime verildi
 
39,224Konu
764,055Mesajlar
22,149Kullanıcılar
RoosterSon üye
Geri
Üst Alt