Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

scw yılbaşı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

beetle

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
1,072
Yaş
44
konu açmak gereksiz bir yaklasım olmuş
 

Anarchist

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
2,843
Yaş
37
töbe ettim zaten 2. kez uyarmakta gereksiz olmuş ama neyse daha konu açmıorum zaten
tövbe edicek bişi yok dostum... oluo böyle şeyler arama motoru düzgün çalışmıyor... ama arkadaşlar biraz abartmışlar çünkü yanlış bir konu açılmış ise moda haber verilir altına yorum yazılmaz yorum yazılırsa konu kapanmadan devam eder.
 

FRTVATANSEVER

Kayıtlı Üye
Katılım
23 Ara 2010
Mesajlar
66
Yaş
36
yavaş yavaş öğreniğorum abi de pek acemilere tahammül yok anladığım kadarıyla :)
 

Anarchist

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
2,843
Yaş
37
yavaş yavaş öğreniğorum abi de pek acemilere tahammül yok anladığım kadarıyla :)

yok tahammülsüzlüktende değildir o burda kötü niyetli biriyle hiç karşılaşmadım... şimdi girip sadece yazılan ilk yazıyı okuyup başlığı okuyup cvp verirsek böyle oluo anlatabildim mi :)
 

FRTVATANSEVER

Kayıtlı Üye
Katılım
23 Ara 2010
Mesajlar
66
Yaş
36
aynen abi sonuçta konu gereksiz bi konu değil ayrıca art niyetlide yazmadım ama yanlış anlaşıldım heralde:)
 

beetle

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
1,072
Yaş
44
benim yaptığım yorumu böylemi yorumladın Tarık
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt