satıyorum... AUDİSON SRX4

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Tarihe baktım biraz geçmiş gibi ama cihaz hala satılıksa görüşmek isterim. Özel mesaj attım ama cevap ayzmadınız.Teşekkürler.

cihazı satan arkadaşımız dün siteye girmesine rağmen özel mesajınıza cevap vermemiş ortalıkta ööööyle dolaşmış demekki konu kilit ve ayrıca


fatih üyelerimiz bölümünden kendini tanıtan bir konu açarmısın seni tanımak isteriz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
39,223Konu
764,052Mesajlar
22,145Kullanıcılar
Recep74Son üye
Geri
Üst Alt