Sanki yaylar kesik

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Baho61
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Baho61

Kayıtlı Üye
Katılım
23 Haz 2016
Mesajlar
291
Yaş
38
arkadaslar orjınal yaylar oldugu halde araba cok zıplıyor ılk defa leon biniyorum spor yay takmayı da dusunuyorum ama orjınal de bukadar sarsıyorsa yay da ne yapar hic dusunemıyorum🙂ya da benim araba da mi sorun var
 
Orjinal ebat lastikler var 32 33 bar basınclar
[doublepost=1466753168,1466747981][/doublepost]Baska bir dusunce?
 
39,224Konu
764,055Mesajlar
22,149Kullanıcılar
RoosterSon üye
Geri
Üst Alt