Reference-Stylance!

bütcen uygunsa stylance al derim çünkü çok fark var.
 
Aracın sağlamlıgı konusunda bırkac tavsıye aldım tercıh etmemın nedenlerınden bırıde bu fazla kullanılmayacak arac, pekı soyle bır soru sorsam Reference-Stylance arasındakı yatık tuketımınde bı fark varmıdır yoksa bu model(2007) leon yakıtı standarttır dıyebılırmıyız(Kullanıma gore degısır tabı)
 
yakıt tüketiminde herhangi bir far yok motorlar ve dış görsellik aynı ama stylance gerek kullanım anındaki artı özelliklerinin verdiği haz olsun gerekse 2. el satışlardaki önceliği ile bütcen el veriyorsa kıyaslama yapmadan tercih etmen gereken paket diye düşünüyorum...
 
39,224Konu
764,055Mesajlar
22,149Kullanıcılar
RoosterSon üye
Geri
Üst Alt