Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

Neden LEON?

muratleon41

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Eki 2009
Mesajlar
72
Puanları
6
Selam arkadaşlar.Seat LEON u tercih sebebiniz nedir? herkesin bi sebebi vardır sanırım.mesela benim bu oda kadar paramda olsa hepsinle leon alırım :) öyle yani. sizler buyrun arkdaşlar >>>
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Puanları
48
benzer bi konu olup olmadığına dair tereddütte kalsam da..

ben TSI'a tav olmuştum ilk testine çıktığımda..
Golf, Jetta ya da A3 almak istemediğim için de Leon aldım..
kaldıki nerdeyse aynı donanımlı A3 70K+ Lira civarına geliyodu ki saçmalık ötesi bi fiyat..
 

aybarsdnr

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Eyl 2009
Mesajlar
2,680
Puanları
48
bence fiyat-performans olarak bakarsak bu segmentteki en başarılı araç.
Tamamen zevk meselesi ama bence kasası 1 serisi ve a3 ten çok daha çekici duruyor.öyle olmasa bile aynı paraya 2.el 1 serisi veya a3 almaktansa 0 km. leon almak çok daha mantıklı( benim için tabiki)
 

kfy

Administrator
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
13,419
Puanları
113
soru neden seat olsa daha iyi olurmu?yoksa sadece leoncular arasındamı geçmesini istersiniz:)
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Puanları
48
soru neden seat olsa daha iyi olurmu?yoksa sadece leoncular arasındamı geçmesini istersiniz:)
niye Cezmi Abi'm bak Yunus önce Toledo çıktı zaten diyo..
o nedenle aynı yere çıkıyo olay..sadece sedanı.. :)
 

Floydian

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
1,978
Puanları
48
Dış görünüş+Rakiplerine göre iyi donanım+Sorunsuz bir araç olması+viraj kabiliyeti
 

ismaiL

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,150
Puanları
38
Ben alıcak olsam makyajsız kasa sportup alırdım =) Çünkü o fiyata,o donanımda,o güzellikteki tek araç :)
 

ZGR

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
14,928
Puanları
113
bu aile varken başka araç alınır mı:)
 

LeonRider

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
1,942
Puanları
113
Neden Leon?
1.Donanım
2.Görünüm
3.Sürüş Keyfi
4.Fiyat
5.Kalite
 
Üst Alt