Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

Kozyatağı'nda otomobil durağa daldı: 3 ölü 2 yaralı

koray.cano

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Şub 2010
Mesajlar
2,720
abi 80 km ile soldan gidiyorum yağmur o biçim arka aynaya baktım biri makas atarak geliyordu sonra bir daha kafamı kaldırdım resmen havada takla atarken gördüm çok kötü birşeydi ya piskolojim bozuldu resmen :( sonra hemen eve geldim haberleri çıkmışş. anlamadığım olay o duraktakilerin ne günahı vardı ya gözleri önünde annesi can verdi yazık günah ya cidden çok üzülüyorum.. tekrardan allah rahmet eylesin ..
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Yaş
34
2.köprüye bağlanan ayrımın orası mı Koray kazanın olduğu yer. ??
 

Jerky

Kayıtlı Üye
Katılım
13 Eyl 2009
Mesajlar
3,076
Yaş
39
iyi de sabah saatlerinde orda trafik olur nerden hızlanmış bu çocuk..

150kmh ile yapmış kazayı Yiğidim, başka bir forumdan birinin arkadaşıymış çocuk. Sınavdan çıkmış annesini bırakıyormuş, geçen hafta almış ehliyetini daha 18 yaşında :(

---------- Post added at 21:15 ---------- Previous post was at 21:14 ----------

2.köprüye bağlanan ayrımın orası mı Koray kazanın olduğu yer. ??

yahu 2. köprü yolundan geliyorsun atatürk caddesine değilde dostancıya dönüyorsunya köprüden yola bağlanıyorsun. ilk durak carrefour'un karşısında kozyatağı tarafındaki.
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Yaş
34
annesini bırakıyomuş derken arabada anne de mi var yani. ??
yok artık..
 

koray.cano

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Şub 2010
Mesajlar
2,720
2.köprüye bağlanan ayrımın orası mı Koray kazanın olduğu yer. ??

tam karfurun karşısı işte 2.köprüden araçlar geliyor ya maltepe kısmı tarafına giderken oldu işte..

---------- Post added at 21:17 ---------- Previous post was at 21:17 ----------

150kmh ile yapmış kazayı Yiğidim, başka bir forumdan birinin arkadaşıymış çocuk. Sınavdan çıkmış annesini bırakıyormuş, geçen hafta almış ehliyetini daha 18 yaşında :(

---------- Post added at 21:15 ---------- Previous post was at 21:14 ----------



yahu 2. köprü yolundan geliyorsun atatürk caddesine değilde dostancıya dönüyorsunya köprüden yola bağlanıyorsun. ilk durak carrefour'un karşısında kozyatağı tarafındaki.



çocuk için 21 yaşında diyorlardı..
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Yaş
34
annem şehir dışında duymuş aradı direkt ben de uyuyakalmışım sesi çok endişeliydi..
Allah ailesine yakınlarına tüm sevdiklerine sabır versin..yok yere hayatını yitirenlere de Allah rahmet eylesin.....
 

KAPTAN

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
9,424
Yaş
47
dangalak adam annesını ve 2 kısıyı katlettı kendısıde agır yaralı.be mal neden o saatte basarsın edersın.sonrada arabadan cıkarılınca okuzler gıbı bogurursun yazık deılmı o ınsanlara

seni alkışlıyorum ogün oracıkta asacaklar onu aklanır onu görenler allah ölenlere rahmet eylesin
 

fnasif

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
5,482
Yaş
49
geçen hafta ayrıldığım ofisimin önünde meydana gelmiş kaza. Gaza basarken bir kez daha düşünelim.
 

Jerky

Kayıtlı Üye
Katılım
13 Eyl 2009
Mesajlar
3,076
Yaş
39
annesini bırakıyomuş derken arabada anne de mi var yani. ??
yok artık..

Anneside ölmüş zaten :( Çocuğun haberi yokmuş daha.

çocuk için 21 yaşında diyorlardı..

Evet haberlerde öyle geçmiş ama 18 yaşındaymış.

seni alkışlıyorum ogün oracıkta asacaklar onu aklanır onu görenler allah ölenlere rahmet eylesin

Abi zaten bu yaşta annesin kaybetmiş, 2 masum kişininde canını almış, ben olsam ölmeyi yeğelerim :(
 

cckoc

Kayıtlı Üye
Katılım
15 Eki 2009
Mesajlar
1,121
Yaş
33
Yayaya çarpmak nedir az çok biliyorum. Kolay değil Allah sabır versin. Ama özellikle yanımda başkası varken basmamaya özen gösteriyorum.
 
Üst Alt