Kışlık Lastik (İbiza)

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan VARG
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Lastikçiyim usta kafana takma aslında kış lastiği için uygun şartlar daha oluşmadı ama çok sıkıntı olmaz sadece fazla km yapıpta çakıllı yollarda felan kullanma çünkü kış lastıklerı geregınden fazla ısınır da çakıllı yollarda kullanılırsa lastik tabanın da küçük parçalanmalar olabılır


SCW - SeatClubWorld kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Lastikçiyim usta kafana takma aslında kış lastiği için uygun şartlar daha oluşmadı ama çok sıkıntı olmaz sadece fazla km yapıpta çakıllı yollarda felan kullanma çünkü kış lastıklerı geregınden fazla ısınır da çakıllı yollarda kullanılırsa lastik tabanın da küçük parçalanmalar olabılır


SCW - SeatClubWorld kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Teşekkür ederim dediklerinizi dikkate alacağım. Zaten yazlık lastiklere dönebilme gibi bir seçeneğim olmadığından arabayı evin önüne sabitleyecektim tek çare. Yaptığım yol işyeri ve ev arası haftaiçi sadece. Git gel 18 km olduğundan ben de çok yıpratmam diye avutuyorum.
 
39,223Konu
764,054Mesajlar
22,148Kullanıcılar
Geri
Üst Alt