Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

Kaza hk. Yardım!

Lazov

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Şub 2017
Mesajlar
186
Puanları
28
Kaskoyu yetkili servis yaptirmisim afedersiniz adamlar uzan dese gikimiz cikamaz cebimden bu kadar parayi verip yaptiramam. Savciliga vermistim cevap yollamislar delil yetersizligi vs bi ust mahkeme itiraz yolu acik diye o da ret verirse masraflar bana ait olacakmis vs vs. Adalet iste yapacak bisey yok canimis saolsun


Seat Leon CR-Style 1.6TDİ Manuel 2011 White Edition
Aynen üstad mahkeme de delil yok diyecek bu sefer bide mahkeme masrafi cikaracaklar sana. Allah ından bulsun vicdansız. Yapacak bişey yok yani. Geçmiş olsun.

SCW uygulaması. Sakarya-Trabzon
 

anka59

Kayıtlı Üye
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
210
Puanları
28
Hocam çok çok geçmiş olsun. Aracı tespit etmenize sevindim inş herşey kolaylıkla hallolur. Allah beterinden korusun


SCW - SeatClubWorld kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Asım özbasi

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Haz 2017
Mesajlar
81
Puanları
18
geçmiş olsun , 3. resimde birsey dikkatimi çekti otopark girişidir park yapmayınız diye tabela var , kasten vurmuşta olabilirler
Yok kardes otopark hastane personeline ait gunduz acik gece kapali oluyor. Kimseyle alip veremediğim yoktur kim neden kasitli yapsin kaza iste geldi bizi buldu


Seat Leon CR-Style 1.6TDİ Manuel 2011 White Edition
 

Asım özbasi

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Haz 2017
Mesajlar
81
Puanları
18
Hocam çok çok geçmiş olsun. Aracı tespit etmenize sevindim inş herşey kolaylıkla hallolur. Allah beterinden korusun


SCW - SeatClubWorld kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Saolasin Allah razi olsun aracin plakasini tespit edemedik maalesef


Seat Leon CR-Style 1.6TDİ Manuel 2011 White Edition
 

tam12den

Kayıtlı Üye
Katılım
1 Eki 2013
Mesajlar
570
Puanları
43
Yok kardes otopark hastane personeline ait gunduz acik gece kapali oluyor. Kimseyle alip veremediğim yoktur kim neden kasitli yapsin kaza iste geldi bizi buldu


Seat Leon CR-Style 1.6TDİ Manuel 2011 White Edition
Kardeş Ben bekli öyle bir durum olmuş olabilir diye söyledim alıp vermeme olayı değil yani, öyle bir durum varsa şayet bunu yapanı da kolay bulman için
 

ismail17

Kayıtlı Üye
Katılım
20 Mar 2017
Mesajlar
85
Puanları
18
Şerefsizlikten başka birşey değil yazıktır günahtır o kadar çalışıp çabalayıp araç alıyoruz şerefsizin biri vurup kaçıyor Allah beterinden saklasın inşallah bulunur çok büyük geçmiş olsun ...
 

Asım özbasi

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Haz 2017
Mesajlar
81
Puanları
18
Arkadaslar merhaba tekrardan arac 40 gün sonra çıktı nihayet 10 gün felan oldu. Yaptiklari boya rezalet dalgali dalgali. Arka tamponu yapmamislar klima ayaklara soguk veriyor sag sol manevrada ön tekerden sürtme sesi geliyor 2. Vitesde devrinde olmasina ragmen nerdeyse stop edecek gibi oluyor. Gittim tekrardan doguşa biraz isyan ettim. Tekrar verdim aracı 4 günde cikardilar. 40 gunde yapamadiklarini biraz sert davraninca 4 gunde adam akilli yapip verdiler. Sonuc olarak 12 bin küsür masraf cikti 2 ay sonunda araci aldim fakat sogudum artik arabadan 4 gunden beri kapida yatiyor hic binesim yok yanindan gecerken bakmiyorum bile


SCW - SeatClubWorld kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

husynsvm

Kayıtlı Üye
Katılım
17 Eki 2017
Mesajlar
66
Puanları
18
tekrardan geçmiş olsun. Bende 2 sene önce kaza yaptığımda 20 gün kadar kapının önünde yatmıştı. Yüzüne bile bakmadım hatta. Zor bu işler, hatta benim yanımda 7 aylık eşimde vardı kaza anında. O sebepten çabuk atlatırsınız merak etmeyin.
 

yns603

Kayıtlı Üye
Katılım
17 Ara 2017
Mesajlar
21
Puanları
3
büyük geçmiş olsun


SCW - SeatClubWorld kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Üst Alt