Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

Kapı kolonum kırıldı

Byefsane

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
3,556
Puanları
48
Değerli scw üyeleri sizlerden bir konuda bilgi almam gerek aracımızın sol kapısının bass kısmı içine doğru kırıldı babam saolsn damacana almaya gitmiş gelirken virajda düşmüş kapının üstüne şimdi ben bu kapıdan zaten illallah dedim cam düğmesinden tutunda her haltina kadar şimdi kasko bana bu konuda nasıl bir işlem uygular hasar düzeyi ne olur.

Kasko şirketim anadolu sigorta kamu kasko bulunmaktadır
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Puanları
48
bildiğim kadarıyla bi şekilde kaskoya kitlesen bile %15'lik dilimlerle düşüyo hasarsızlık Anadolu'da..ya en kötü sıfırlanıyo..zaten %30 indirimin varsa sıfırlanır..
 

Byefsane

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
3,556
Puanları
48
bildiğim kadarıyla bi şekilde kaskoya kitlesen bile %15'lik dilimlerle düşüyo hasarsızlık Anadolu'da..ya en kötü sıfırlanıyo..zaten %30 indirimin varsa sıfırlanır..

Yiğit abi biz bu yıl hiç tamir yaptırtmadık hatta gecen senede yapıladı hiçbişi kasocuya uğramadık bile yani bu seneler sonra ilk olucak ne yapmalıyım? Birde arka sağ koruma bandında ufak bir sürtme var1-2 cm kadar onuda yaptırsammı yiğit abi
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Puanları
48
kaskoya kitleyebilceksen tabii ki yaptır derim..
hatta başka bi araba olursa daha iyi..kapıdan vursun kapı değişir o çiziği de hallettirirsin..
 

Byefsane

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
3,556
Puanları
48
kaskoya kitleyebilceksen tabii ki yaptır derim..
hatta başka bi araba olursa daha iyi..kapıdan vursun kapı değişir o çiziği de hallettirirsin..

Yiğit abi normalde kasko şirketinin benim bu sıkıntımı halletmesi gerekmiyormu?
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Puanları
48
mini onarım diye bişiyin varsa ücretsiz bile olur sınırlar dahilinde olursa ancak..
sen direkt beyanda bulunup arabama park halinde vurmuşlar dersen de olabilir zaten yüksek ihtimalle..
 

GRKMSRGL

Kayıtlı Üye
Katılım
29 Ağu 2009
Mesajlar
5,250
Puanları
83
kapı içi kartonu değiştirip aynı hasar dosyasında kapı dışınıda yaptırmak istiyorsan ki bu etik değil ama illaki kaskodan yapacam dersen yapacagın şey kapı açıkken arkadan gelen bir arabanın kapıyı koparıp gitmesi olabilir yada kapı kapalıyken dışardan bir darbe alacak ama içeri kadar girecekki oda kapı kartonunu parçalasın

her ikiside etik değil tavsiye etmiyorum allah başka bir yerden cıkarır bize gelmez böyle hileler
 

GÖKHAN33

Kayıtlı Üye
Katılım
16 Eyl 2009
Mesajlar
1,948
Puanları
48
kapı içi kartonu değiştirip aynı hasar dosyasında kapı dışınıda yaptırmak istiyorsan ki bu etik değil ama illaki kaskodan yapacam dersen yapacagın şey kapı açıkken arkadan gelen bir arabanın kapıyı koparıp gitmesi olabilir yada kapı kapalıyken dışardan bir darbe alacak ama içeri kadar girecekki oda kapı kartonunu parçalasın

her ikiside etik değil tavsiye etmiyorum allah başka bir yerden cıkarır bize gelmez böyle hileler

+33
 

Gilgamesh

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
3,579
Puanları
38
Atilla eğer poliçende aksi bir madde yok ise sigortan bunu karşılamaz. Eğer sigorta poliçene böyle bir kloz (sigara yanığı, plastik aksamda oluşabilecek kırık vs.) tarzı bir kloz düşülmedi ise sigorta bunu karşılamaz. Bunu en iyi acenten bilir acentene bir danıış derim ben
 

Byefsane

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
3,556
Puanları
48
Hallettim arkadaslar sinirlendim söktüm kapı iç mid takımını baktım sanayide yapabileceğimiz birsey, tanıdık ustam vardı gittik beraber yaptık suan iyi durumda gözükmüyor bile :)
 
Üst Alt