Kalorifer vanası nerede bilen var mı acaba?

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan cutter
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

cutter

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Tem 2011
Mesajlar
65
Yaş
36
arkadaşlar arbamda kışın kalorifer çalışmıyor hala soğuk üflüyor normalde antalayada kullandığım için gerek yoktua ama konyada olduğum için kullanmak gerekiyor yerini tarif edebilecek yada fotosunu koyacak bir var mı acaba?
 
39,224Konu
764,055Mesajlar
22,149Kullanıcılar
RoosterSon üye
Geri
Üst Alt