Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

Jetta(Golf)Leon Karşılaştırması

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Floydian

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
1,978
Yaş
33
ayberktan baya kapmışın :D

hangi comfort :) neyin comfortu senin comfortun senin stylence in ile aynı zamanda üretiliormuydu bir kaç aylık kesişim dönemi haricinde.hayır. o zaman bakış açın doğru değil.

ayrıca unutma. golfü golf yapan kağıt üzerindeki donanımlar değil detaylarında gizlidir. sonra benim gibi gidip bi ton para sayıp kapı fitilinden tut ayak dayamasına parça ararsın ortalıkta. hepsini geçtim kilitli ve soğutmalı torpido yok hiç bir leonda mesela :) leonda görüntüde donanımlımı donanımlı ama gerçekte öylemi. hayır değil.

ayrıca sensörler abuk sabuk tabi nan passatta varda ne işe yarıo bi kere işime yaramadılar boşuna para verdik sensörlere:D


Ayberk ile ne alaka Emre, günahını alma :D

Emre Allah aşkına kapı fitilleri ne kadar tuttu. maliyeti 11K yı bulacak kadar eksik çıkarmı ;)
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Yaş
34
Yunus fanatiklik yapıyosun kardeşim şuan..
 

omercanilica

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
3,103
konunun açılma sebebide o zaten :)


alp leonu severek aldm. ama aldığım andan beri görüşümü değiştiremedi. eski golfümün yerini alabilecek bir araç değil sadece onun ucuz bir muadili.

zaten esas patronun istediğide bu. :)

o zaman leon alıcagına eskı golfun 2 elını alsan daha makumus senın ıcın ...
 

mayham85

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
3,915
Yaş
36
Ayberk ile ne alaka Emre, günahını alma :D

Emre Allah aşkına kapı fitilleri ne kadar tuttu. maliyeti 11K yı bulacak kadar eksik çıkarmı ;)

daha tutmadı sınav zamanı uğraşamam ama çokda ucuz olacağı garanti değil. :)
bende diyorumki arada o fiyat farkı varsa kesinlikle ona değecek bir fark vardır.

bak aklıma gelen bir kaç kalem eksik.

1.kaput amortisörü
2.ayak dayama kaplması (2006 sonrasıhiç yok)
3. soğutmalı torpido
4. torpido, bardaklık ve eşya gözlerinin içinin özel plastik yada kumaşla kaplı olması ve içindekilerin ses yapmasının engellenmesi (torpidonun içine bu yüzden sünger gibi bir şeyle kapladım diyebilirim)
5. yedek anahtar 1 tane ve sustalı değil
6. stepne küçük
7. bagaj kaplaması kalitesiz üstüne valiz koyunca altındak lkastiğin izi yukarı çıkıyor. çaresi bagaj havuzu almak.
8.kapı fitilleri eksik
9.arka cam rezistansındaki iki dikey çizgi yok (buğu önleme konusunda süreyi yarı yarıya kısaltıyor tecrübe ile sabit.
10.ses yalıtımı çok daha zayıf
11.süspansiyon konforu daha düşük
13.

ve bunlar gibi aklıma gelmio şimdi yan yana çeksem yazarım sana.

YCO :

olm gerçek bu açık ve acı üzücü ama kırıcı fanatiklik kısmına hiç sanmıyorum :)

---------- Post added at 22:47 ---------- Previous post was at 22:47 ----------

o zaman leon alıcagına eskı golfun 2 elını alsan daha makumus senın ıcın ...

ömerim 2. el almam :)


bu arada golf pert olduğunda toledoya geçtiğimde bu kadar zorlanmamıştım. toledo o ayarı karşılayabiliyordu. mk1 leonda kesinlikle karşılayabilecek kapasitededir. ama yeniler değil.
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Yaş
34
Yunus fabrikada araç üretilirken boyalı olarak ön ve arka tamponun fabrikaya maliyeti 100$'ların altında..serviste ne kadara satılıyo biliyosun..
11K Lira'lık fark o yazdıklarınla imkanı yok olamaz kardeşim.. :)
 

mayham85

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
3,915
Yaş
36
Yunus fabrikada araç üretilirken boyalı olarak ön ve arka tamponun fabrikaya maliyeti 100$'ların altında..serviste ne kadara satılıyo biliyosun..
11K Lira'lık fark o yazdıklarınla imkanı yok olamaz kardeşim.. :)

nerden biliyorsun olmayacağını

leonda alakasız heryerden çalınmış mesela benimkinde bijon kilidi bile yok :)

bak aklıma geldi. yol bilgisayarı yarım ekran leonda. golfte tam ekran ve konfor modülü ayarlarına imkan tanıyacak şekilde. bu bile başlı başına ciddi bir fark.
 

omercanilica

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
3,103
arabayı sevmeyerek bu kadar kotu seylerı var dıyerek alıp bınmek bılmıyorum sanırım bana gore degıl ...
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Yaş
34
80 den fazla tutar çünkü bijonların hiç biri kilitli değil ve sadece kilit 50 küsür lira idi bilmem kaç sene evvel.

olm takımı al sana 100 Lira olsun..
hadi 300 olsun lan..daha yakın zamanda aldım ben uzun bijon bi set 90 Lira'ya 4 tane şifre etse etse ne kadar etcek.. :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt