İstanbul Trafiğine Ücretli Sistem Geliyor

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan DOUKAN
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
CO2 salımına göre şehir merkezlerine girişi yasaklasalar ya avrupada bu yaygın ve trafiği rahatlatmanın daha pratik çözümü bu izleme işide olmaz renkli stickerlarla aracın girip giremeyeceği dışardan görünür hale gelecek ve bu sayede takip çipinede gerek kalmayacak
 
39,223Konu
764,052Mesajlar
22,145Kullanıcılar
Recep74Son üye
Geri
Üst Alt