ibiza mk2 hakkında bir kaç soru?

kabüratör sanırım ve tam bi kağnı 60 veya 70 hp ve inanılmaz çirkin aksesuarsız
 
mesele ucuza almaksa..bu paralara alfa 145 var..ama elden çıkar mı bilmem..yakıt ise o paralara başka ne var bakmak lazım..benim kanımda uzak durmak
 
İbo nerelerdesin sen yahu..
ve bence alınmaz..
 
yiğit yokum valla. tekrardan gelicem yakında. sonuç: alınmaz.(araba) 🙂
 
fotosu bile yok gerçi ama alınmaz kardeşim..
 
39,223Konu
764,054Mesajlar
22,148Kullanıcılar
Geri
Üst Alt