ibiza 6l için ön lip kararsızlığı

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan 4rd4
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Cupra lipleri genelde 3 parça oluyor... o parçaları kesersen orta parçayı sabitleyemezsin o yüzden de düşürebilirsin... bence kesmeden o şekilde vidalayarak monte et... bende de öyle görünüyor... o yüzden yapıcak bişey yok... @4rd4
 
Cupra lipleri genelde 3 parça oluyor... o parçaları kesersen orta parçayı sabitleyemezsin o yüzden de düşürebilirsin... bence kesmeden o şekilde vidalayarak monte et... bende de öyle görünüyor... o yüzden yapıcak bişey yok... @4rd4
bnm cupra lıpım tek parca halınde bazıları dedıgınız gıbı 3 parca. neyse ztn 3 yıldır takılı duruyor bugun vıdalarını yenıledım ıyıce monteledım sorun yok 🙂
 
39,224Konu
764,053Mesajlar
22,150Kullanıcılar
ahmethakan44Son üye
Geri
Üst Alt