Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

HTC Touch 2 alınacak bir tlf olabilirmi?

CUPRA

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Eyl 2009
Mesajlar
0
O paraya 2. el bi Netbook alırsın, bide 2. el güzel bi telefon alırsın Atilla, o telefonun yapamadığı özelliklere de sahip olursun.
 

Byefsane

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
3,556
Yaş
31
nokiadan şaşma bence. ben geçen sene Nokia N79 aldım 3 kere colaya 2 kere suya düşürdüm binlerce kez yere düşürdüm bunlara rağmen 1 kere servise gitti oda kilit kodu arıza verdiği için. tavsiye ederim ama benimki heralde tek arızasız olan telefondu türkiyeye ilk gelen N79 bende :D telefonculara sorduğumda o ney la falan diyolardı :D tavsiyem HTC İphone falan boşver en güzeli N79 iphonedan kat kat iyi sadece dokunmatik yerine tuşmatik var :D

N97 işimi görmüyor ne yazıkkı alıyordum zaten denedim ama yeterli gelmedi flash player desteklemiyor :(

kardeşim sen ne kadar çok tel. değiştiriyosun ya.. :D :D

Daha önceki acmıs olduğum konu sırasında bazı sağlık sorunları oldu ailemde alamadım ne yazıkkı ama sırası geldi artık

atilla iphone al 1 kere al:)

haklısın abi ama suan durumlar müsait değil :(

O paraya 2. el bi Netbook alırsın, bide 2. el güzel bi telefon alırsın Atilla, o telefonun yapamadığı özelliklere de sahip olursun.

netbook var hocam samsung ama ben hem telefonu değiştirmek hemde bıktım istanbula gelirken laptop tasımaktan sınav için yıldız tekniğe geliyorum ne navi özelliği ile dolasma rahatlığı hemde tasıma bakımından iyi suan 5 kg dan fazla tasımak yasak:(
 

koray.cano

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Şub 2010
Mesajlar
2,720
atillacım sakın HTC alma ahmet abiye katılıyorum.. çok sorunlu vede zararları var .. iphoneden şaşma ucuza var geçen gün arkaşdaım aldı 1 hafta olmadı 16gb 3g li 600 tl ye tertemiz telefon .. bendede iphone var vede gayet memnunum her ihtiyacını karşılıyor ;)
 

Byefsane

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
3,556
Yaş
31
atillacım sakın HTC alma ahmet abiye katılıyorum.. çok sorunlu vede zararları var .. iphoneden şaşma ucuza var geçen gün arkaşdaım aldı 1 hafta olmadı 16gb 3g li 600 tl ye tertemiz telefon .. bendede iphone var vede gayet memnunum her ihtiyacını karşılıyor ;)

haklısın koray abide ben ıspartada oturuyorum burası ufak bir yer fazla tercihim yok zaten htc bile burda satılmıyor getiren tek yer turkcell ki iphoneyi nasıl bulayım net dısında :D bana bu konuda yardımcı olursanız i phonede alırım ne yapım ama garantili olmasını her zaman isterim o yüzden 0 a yönelmiştim
 

koray.cano

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Şub 2010
Mesajlar
2,720
kredi kartın varsa sahibindende yada gittigidiyorda çok var biraz piyasayı kovalaman lazım :) ama o dediğin fiyata iphone sıfır alamazsın ama 2.el temiz çok rahat bulursun.. ben buldukca sana pm atarım
 

Byefsane

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
3,556
Yaş
31
kredi kartın varsa sahibindende yada gittigidiyorda çok var biraz piyasayı kovalaman lazım :) ama o dediğin fiyata iphone sıfır alamazsın ama 2.el temiz çok rahat bulursun.. ben buldukca sana pm atarım

Tamam koray abi seninle bir kovalıyalım bakalım ama htc o kadar kötü olmasa gerek yaw yeni cıkardığı ve cıkaracağı tlf ile zaten iphoneyi ezdi geçti htc h2 1ghz işlemcisi ile dünyada bir numara şimdide htc nin son cıkacak modeli htc ceo telefon 1.5 ghz işlemci 1 gb ram 1gb rom ile harika olucak gibi buda son cıkan bir model idi almak istediğim
 
Üst Alt