hangi marka debriyaj seti

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan ayerik
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

ayerik

Kayıtlı Üye
Katılım
7 Ocak 2014
Mesajlar
11
Yaş
42
merhaba,

2008 tdı aracım debriyaj etini değiştiricem sachs marka takmamı önerdile fiyatı 300 tl parça iyimidir ? rakam uygunmudur acaba ?
 
39,223Konu
764,052Mesajlar
22,148Kullanıcılar
Geri
Üst Alt