Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

Google Yerine Dilediğini Yaz:)

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Yaş
34
hep o şekilde kalmasının bi yolu yok mu çok keyifliymiş ya.. :)
 

kfy

Administrator
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
13,460
Yaş
58
anasayfa yapabilirsin. bilmeyenler için set a homepage e basmaları yeterli..

kardeşim sana ne oldu böyle ne cevherler varmış valla hiç kendini belli etmedin vardıda benmi farketmedim...tüm paylaşımların için teşekkürler(özellikle burda olduğu için)
 

xartal

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
516
Yaş
32
kardeşim sana ne oldu böyle ne cevherler varmış valla hiç kendini belli etmedin vardıda benmi farketmedim...tüm paylaşımların için teşekkürler(özellikle burda olduğu için)
abim yaklaşık olarak 10 senedir bilgisayar sektörü içerisindeyim ama pek zamanım olmuyor yine de elimden geldiği kadar paylaşım yapacağım zaten bunun için aranızdayım
 

schumi

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
8,181
Kemal kardeşim,paylaşım çok güzelmiş teşekkür ederiz...
 

ZGR

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
14,928
Yaş
30
çok keyifli bişey
orjinal bişey olmus :)
teşekkurler kemalabi
 
Üst Alt