Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

Gözü olanın...

DOUKAN

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
3,409
Puanları
48
Dün E-5'te araba kullanmayı bilmeyen şerefsizin biri arkama takıldı sonra geçince yediremedi herhalde hırs yaptı geldi unonun giremeyeceği yere arabasını sokmaya çalıştı ilki başarısız ikincisi bonus geldi arka tamponu vurdu benım arabanın tamponuna neyse plakasını aldım saga cek falan tamam dedi der demez aniden yanyola girdi araba sıkıştırdı beni gıremedim nese aradım ogrendık bılgılerını gıttık araba garanti bankası mudurune tahsıs edilen araba arac sahıbı kadın kıbrısta kızı kacırıyor arabayı ufak beyınlı sevgılısıne veriyo arabayı oda carpıyo bıze bugun gıttık masraf 3.500-4000 arası far tırnakları kırılmıs ıcerden bı kaç bişey daha var geldık tutanak falan floryaya arkadan ben vurmus gozuktugum ıcın sorun oluyo sımdı kadını aradık yarın ne olcak Allah kerim...
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Puanları
48
Allah yardımcın olsun kardeşim..
velakin benim yardımcı olabileceğim bişi varsa burdayım biliyosun..
 

ZGR

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
14,928
Puanları
113
hangi arabaylaydın kanka
 

ZGR

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
14,928
Puanları
113
geçmiş olsun kanka
allah beterinden korusun
 

koray.cano

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Şub 2010
Mesajlar
2,720
Puanları
63
gerçekten allah yardımcın olsun kardeşimm.. inş halledilir sorunun..
 

brave

Kayıtlı Üye
Katılım
8 Eki 2009
Mesajlar
2,435
Puanları
83
Kardesım gecmıs olsun goze gelmek kadar kotu bısey yoq
 

Jerky

Kayıtlı Üye
Katılım
13 Eyl 2009
Mesajlar
3,076
Puanları
48
Abidik gubidik adam çok yolda maalesef. Geçmiş olsun Doğucum.
 

DOUKAN

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
3,409
Puanları
48
Saolasınız beyler o kaçan elemanı bulucam zaten kadın elemanını yolluyo zabıta kabul etmicem o lavugu takıcam tampon diye oraya...
 
Üst Alt