Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

gösterge panelindeki ışık

xartal

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
516
Yaş
33
cimg0093i.jpg

arkadaslar bugun sabah okula giderken gösterge panelinde bu ışık yanmaya başladı ve sönmedi. araç kitapçığında motor elektrik tesisatı ile ilgili bir ışık diyor. sizce neden yapmış olabilir?
 

xartal

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
516
Yaş
33
dizel abi resimi netten buldum ben işaretledim
 

Gilgamesh

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
3,579
Yaş
48
O zaman büyük olasılıkla egr valfin kirlenmiş veya arızalanmıştır. Temizlenip yeniden adaptasyon yapılması gerekiyor
 

xartal

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
516
Yaş
33
anladım abi. yarın zaten büyük ihtimal sevise sokarım. şu son hafta biraz sorunlu olmaya başladı. yaklaşık 15 km kullandıktan sonra gaz yememe sorunu da başladı. 5. vitesste 110 geçemiyorum. durup kontağı kapatıp açınca düzeliyor. aklıma ilk gelen acaba turbo da sorun mu var oldu

---------- Post added at 16:16 ---------- Previous post was at 16:13 ----------

eğer egr valfi ise sorun gaz yememesi de bundan kaynaklanıyo olabilir heralde
 

kurtbil

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
7,702
Yaş
36
araba limp moda almıs kendını buyuk ıhtımalle kemal.Egr ıle alakalı b sorun varsa eger yenısını taktırmak yerıne ıptal edebılırsın,gerı donusumle alakalı b parca oldugu ıcın dızel modıfıyesınde cok fazla ıptal eden arkadas var
 

Gilgamesh

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
3,579
Yaş
48
uoops o zaman işin rengi değişti o zaman n75 kara kutu dediğimiz parça ya da hava akış metre olabilir sorun. bu durumda diagnos a başvurmak zorundayız Kemal
 

xartal

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
516
Yaş
33
bugun zaman bulamadım abi götürüp bağlatıcaktım diagnosa. inş büyük bi arıza değildir:)
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Yaş
35
egzost emisyon diye geçiyo o lamba kitapçıkta..
 

sumer

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
698
Doukanin arabada yanmıştı sildirdik bı daha yanmadı pis yakıttan olabilioms
 
Üst Alt