Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

Formula 1 çakar devresi

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Puanları
48
Yunus'um bugün nerdeyse ilk defa yarım saat öncesine kadar araba hiç yerinden kıpırdamamıştı..
2 günlük benzinimi almaya gittim o arada nedense hoşuma giden ve dün bahsettiğimiz çamur olayına örnek foto çektim..PS'te olabildiğince belirgin hale getirdim ama anca bu kadar oldu cep tel. gece çekiminde pek başarılı değil ki tepesinde lamba var arabanın.. :)



arabam sadece TEM'de bu hale geldi köy yolu vs. yok yani..
yanımdaki A3 de siyah aradaki farka bak.. :D
 

mayham85

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
3,915
Puanları
48
yiğit mümkünse ben istanbula falan gelirsem senin arabana binmeyim :D arkayı falan göremezsn belki:D

bu arada bugn sinir krizii geçirecektim neredeyse. özellikle gece kirli camla görüş işkenceye dönüyor. alırken karartılmış cam güzel oluyor ama işte sana handikapı.
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Puanları
48
yiğit mümkünse ben istanbula falan gelirsem senin arabana binmeyim :D arkayı falan göremezsn belki:D

bu arada bugn sinir krizii geçirecektim neredeyse. özellikle gece kirli camla görüş işkenceye dönüyor. alırken karartılmış cam güzel oluyor ama işte sana handikapı.

kardeşim sileceğin silip temizlediği yerler yeteri kadar görüş sağlıyo zaten yetmiyo mu sana..aslında bi gün geldiğinde gece benim arabayı kullanman lazım senin ne diyecen çok merak ediyorum.. :D
 

mayham85

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
3,915
Puanları
48
yetmio :D

olm faydası olan bir geliştirme yapacağım aracıma sen niye bu kadar taktın anlamadm :)
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Puanları
48
yetmio :D

olm faydası olan bir geliştirme yapacağım aracıma sen niye bu kadar taktın anlamadm :)

fotoları bekliyoruz o zaman kardeşim ve işlevselliğini ama özellikle bi kaç sonrasında da..
ya da Seat'a mail mi atsam ederi neyse alın arabayı geri diye dermişim.. :D :D :D
 

mayham85

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
3,915
Puanları
48
fotoları bekliyoruz o zaman kardeşim ve işlevselliğini ama özellikle bi kaç sonrasında da..
ya da Seat'a mail mi atsam ederi neyse alın arabayı geri diye dermişim.. :D :D :D

ben sanayiye gidecem laf yayacam bunların çamurluk paçalıkları sorunlu die :D baksana millet oradan öğreniyormş ne sağlam ne değil diye :)
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Puanları
48
ben sanayiye gidecem laf yayacam bunların çamurluk paçalıkları sorunlu die :D baksana millet oradan öğreniyormş ne sağlam ne değil diye :)

ama Ankara'ya gitmeli..
İstanbul'a gelme sakın..beş para etmez buranın 3 büyük sanayisi.. :D :D
 
Üst Alt