Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

...erzincan'a gidiyorum allaha'ısmarladık...

24

Kayıtlı Üye
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
3,408
Puanları
63
Bugün sabaha karşı ALLAH nasip ederse memlekete erzincana doğru yola çıkıyorum ramazan öncesi 1hafta kadar kalıp geri dönücem değerli SCW üyeleri gidip dönmemek var hakkınızı helal edin............
 

can

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
1,360
Puanları
38
iyi yolculuklar engin abi kendine dikkat et oralarda...
 

xartal

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
516
Puanları
18
kazasız belasız yolculuklar abi:hosgeldin:
 

beetle

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
1,072
Puanları
83
güle güle git gel Engin , hayırlı yolculuklar..
 

ZGR

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
14,928
Puanları
113
gule gule gıt gel abı
 

rockinrock

Kayıtlı Üye
Katılım
2 Eyl 2009
Mesajlar
3,039
Puanları
63
hayırlı yolculuklar engin abi. bende bir hafta sonra memleket ığdıra bir haftalıgına bir ziyaret yapıcam
 

brave

Kayıtlı Üye
Katılım
8 Eki 2009
Mesajlar
2,435
Puanları
83
Hayırlı yolculuklar abıcım gule gule gıt gel...
 

plajhavlusu

Kayıtlı Üye
Katılım
12 Şub 2010
Mesajlar
3,139
Puanları
63
Allahhhh haydi site balonlar salıyoruz gokyuzune :):) ıyı yolculuklar dep dep cı
 

- 48 -

Kayıtlı Üye
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
1,969
Puanları
113
Hayırlı yolculuklar varsa hakkımız helal olsun
 
Üst Alt