Dıreksıyonun ustundekı Seat ambemını yamulttum :(

aynı şey benim 2008de de oldu kız arkadaşımla tartışıyordum sinilendim bi yumrukla yamuldu. şimdi duşunuyorum da değdimi arabaya zarar verdim diye hiç değmezmiş. öyle sattım gitti bence oynamayın derim tabi karar sizin. yenisi guzel mika gibi bişi yapmışlar istediğin kadar vur bi halt olmuyor.
 
oğuz bu yaşta bu ne sinir böyle😀 kunfumu yaptın caanım direksiyona😀
geçmiş olsun...
 
39,223Konu
764,054Mesajlar
22,148Kullanıcılar
Geri
Üst Alt