Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

cupra motoru sandıkta kaç para..??? 1.8T

- 48 -

Kayıtlı Üye
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
1,969
Puanları
113
arkadaşlar..sandıkta cupra mk1 motoru ve şanzımanı kaç paradır..
tabi ön takımları diskleri sormuyorum..onlar sonraki sorular olabilir hatta kolay iş diye sormuyorum..
 

fnasif

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
5,482
Puanları
83
noldy Varol, sende mi benim gibi motors TV izleyip gaza geldin :)
 

CUPRA

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Eyl 2009
Mesajlar
0
Puanları
0
Sıfır değilde 2. el AGU motorları ucuza alırsın abi. Hurdalıklarda da bol vardır sanırım.
 

KAPTAN

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
9,424
Puanları
113
aracı modluyacak ama astarı yüzünden pahalı olacak haberi yok :D
 

fnasif

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
5,482
Puanları
83
Varol abim beden öğretmeni, daş gibi kasları var onun başka güce ihtiyacı varmı yaaa :eek:
 

- 48 -

Kayıtlı Üye
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
1,969
Puanları
113
noldy Varol, sende mi benim gibi motors TV izleyip gaza geldin :)
yok izlemedim ama gaza geldim cupraları izledim..

hayrola varol abi?:)
merak ettim bu iş kaça patlar diye sana da özendim..cupra 40 K
bende kasası var bu iş kaçar çıkar bilmiyorum..kafamdaki hesaba uyarsa..ondan sonra düşünebilirim..ama

aracı modluyacak ama astarı yüzünden pahalı olacak haberi yok :D
Yılmaz Kaptan'ın dediği gibi astarı yüzünden pahalıya mal olacaksa..sadece güzel bir hayal de bırakırım
 

- 48 -

Kayıtlı Üye
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
1,969
Puanları
113
Sıfır değilde 2. el AGU motorları ucuza alırsın abi. Hurdalıklarda da bol vardır sanırım.
vlla o konu da ilginç ama şöyle bir durum var hani sandıkta ve kafamdaki fiyata uyarsa sıfır motora da binmiş olurum hemen satma peşinde koşmam diye düşündüm..
 

- 48 -

Kayıtlı Üye
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
1,969
Puanları
113
Varol abim beden öğretmeni, daş gibi kasları var onun başka güce ihtiyacı varmı yaaa :eek:
vlla daş gibiydiler de gene MaşeAllah ları var..da burada spor yapacak pek imkanım yok..daha benim istediğim aradığım tarzda imkan yok..biraz pamuklaşıyorlar burda
 

fnasif

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
5,482
Puanları
83
valla hiçde öyle olmuyor, benim gibi maymun iştahlıysan hele rahatlık da batıyorsa her an herşeyi yapabilecek bir ortama giriyorsun. iyi ki evliyim yoksa galericiler peşimde koştururdu benim :p
 
Üst Alt