Cordoba panelinde yanan ışık Elektronik Power Steering (EPS) mi?

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Escortus
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Escortus

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
9
Arkadaşlar 2008 cordoba da kontağı açınca sarı renkli direksiyona benzer bir simge yanıyor?? Bu simge EPS' mi? EPS' nin azda olsa yakıt tasarrufu sağladığı doğrumudur...
 
39,223Konu
764,052Mesajlar
22,148Kullanıcılar
Geri
Üst Alt