Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

Bu ilandaki son cümleye dikkat?

ZGR

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
14,928
Puanları
113
ne güzel özür diliyo
adam medeni :D
 

zafa38

Kayıtlı Üye
Katılım
13 Ara 2009
Mesajlar
2,189
Puanları
38
M3 diyo çittim diyo? m3 nerde 306 nerde?
 

ZGR

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
14,928
Puanları
113
makaslarda yemıstır cadde de zate o kadar hızlı akan trafık yok:D
cadde den kastı benım gibi bağdat caddesi ise :D
 

kurtbil

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
7,702
Puanları
113
Caddede bende Veyron gecıyorum kosarak,bunu soyleyen salak ya hayatında M3 gormemıs yada ınsanların M3 un varlıgından haberlerı olmadıgını sanıyor
 
H

HaKo

E-Posta Onayı Bekliyor
böyle tiplerden korkucaksın zaten, altındakini uçak jet falan sanıyor heralde. he şöförlüğü olmayan altında m3 olan bi bebeyi trafikte geçmiştir o ayrı mevzu.
 
Üst Alt