Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

Brembo Kaliper Kapağı Montajı -- Resimli

erkani

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
2,189
Puanları
0
benim yaptığım işlem çok basit :) görüntü güzel oluyo ama

arkadaşların çogu olumsuz yorum yapmış siz bayadır kullanıyorsunuz sanırım nasıl bir sorun varmı ? bende ısıya dayanıklı sılıkonla yapıstıracam sonucu merak edıyorum...
 

bektas_talay

Kayıtlı Üye
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
3
Puanları
1
arkadaşlar foruma yeni üye oldum bu brembo kaliperlerinden almıştım bende fakat vw aracıma monte edicem seat aracımı şirket aracı olarak kullanıyoruz çünki

vidalama işlemi ile yapacağım fakat frene bir zarar verirmi? sonradan bir sıkıntı olurmu bunu çok merak ediyorum slikon ve çift taraflı bantla tavsiye ediyorlar genelde fakat ben vida yı tercih ediyorum.

pazar günü montaj yapmayı planlıyorum sizden acil cevap bekliyorum arkadaşlar hayırlı günler dilerim hepinize..
 

osman 1.8t

Kayıtlı Üye
Katılım
5 Ara 2010
Mesajlar
356
Puanları
28
gözünü sevdiğiminin almanı benim araca orjinal brembo takmış beni kapaklara muhtac etmedi :)
 

tuğra

Kayıtlı Üye
Katılım
6 Haz 2011
Mesajlar
667
Puanları
28
güzel paylaşım emeğine sağlık ben resim paylaşıyorum deyince dedim demekki kolay bişey bence kimse evde denemeye kalkmasın :eek:
 

dgkndmrr

Kayıtlı Üye
Katılım
21 Kas 2011
Mesajlar
3,517
Puanları
113
gerçekten yararlı bir paylaşım .Teşekkürler CanAbi
 

38alee

Kayıtlı Üye
Katılım
11 May 2012
Mesajlar
530
Puanları
43
yararlı bir paylaşım olmuş gerçekten. Bende taktırmayı düşünüyordum ama artık asla, sprey boyayla olacak artık
 

atay78

Kayıtlı Üye
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
2,581
Puanları
113
benım sorum bıraz konu dısı olucak ama meratan soruyorum bu kapak herhangı bır ıse yarıyormu goruntuyu gercekten guzellestırıyor ama ne ıse yaradıgını merak edıyorum
 

Çöllü

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Nis 2011
Mesajlar
4,794
Puanları
113
Konu çok deli Hortlamış Yahu
Bu arada kaliper kapakları Hiç bi işe yaramıyo sadece Brembo...:D
 
Üst Alt