Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

Birşey Sorucam..

crawlinq

Kayıtlı Üye
Katılım
19 May 2010
Mesajlar
210
Puanları
16
ya bugun aracı temızlerken bnm kucuk kuzen 10 11 yasında ben farkında olmadan oturmus 2 de debriyaja basmadan calıstırdı.1-2 sn snra hemen kapattım.boşa alıp calıstırdım.bi problem göremedım umarım zarar vermemıstır... ??
 

leon sport

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
5,732
Puanları
83
1-2 sn sonra kapattım demişsinde zaten çalışmaz kelkinir bırakır kendini...
 

leon sport

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
5,732
Puanları
83
zaten sonradan sorun çıkarmadan çalıştıysa sorun yok..
 

aybarsdnr

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Eyl 2009
Mesajlar
2,680
Puanları
48
benm bildiğim araba vitesteyken debriyaja basmazsan,kontağı çevirdiğinde araba kendini öne atar.allahtan öyle bişey olmamış.allah korusun duvar falan olsa önde çarpsa airbag bile patlayabilirdi
 

crawlinq

Kayıtlı Üye
Katılım
19 May 2010
Mesajlar
210
Puanları
16
benm bildiğim araba vitesteyken debriyaja basmazsan,kontağı çevirdiğinde araba kendini öne atar.allahtan öyle bişey olmamış.allah korusun duvar falan olsa önde çarpsa airbag bile patlayabilirdi
evet öne atardı hayret atmadı el freni çekik ti belkıde ondan ama el freni çekik oldugundada attıgını gördüm.
 

crawlinq

Kayıtlı Üye
Katılım
19 May 2010
Mesajlar
210
Puanları
16
benm bildiğim araba vitesteyken debriyaja basmazsan,kontağı çevirdiğinde araba kendini öne atar.allahtan öyle bişey olmamış.allah korusun duvar falan olsa önde çarpsa airbag bile patlayabilirdi
duvara carpmasını bırak atsa ben ezilecem arabanın önündeydım ben çiziklere falan bakıodm pasta cila falan sürcektım.Bizim Afacan oturmus arabaya kontaktaydı anahtar teyp calısıodu diye yaptıgı işe bak afacanın :D
 

Şeker Adam

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
4,435
Puanları
48
senın debrıyaj balatan bıtık olması lazım bole bısı olması ıcın ya yoksa araba one atar durur bastıkca.
 

cckoc

Kayıtlı Üye
Katılım
15 Eki 2009
Mesajlar
1,121
Puanları
38
araba öne atmıştır ama belki siz o panikle farketmemişsinizdir.
 
Üst Alt