Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

Belkı Sacma gelebılır

brave

Kayıtlı Üye
Katılım
8 Eki 2009
Mesajlar
2,435
Puanları
83
Benım uzun zamandır merak ettıgım bu beledıye otobuslerı fılan neden bu kadar hızlı gıdıyolar klımalar fılan acık yada hatlar bazen atıyorum tuzladan-besıktasa oluyo bu kadar mesafeyı nasıl gıdıp gelıyolar surda benzın fıyatları bu kadar tavab yaparken adamlar pazo gazlıyo acaba ıeet tankerlemı alıyor yoksa adamlar onlara gore otobuslerın hızlarınımı sabıtletıyolar fazla yakmasın dıe?
 

DOUKAN

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
3,409
Puanları
48
Ekmek elden su gölden diye bir laf vardır bilirmisin...
 

brave

Kayıtlı Üye
Katılım
8 Eki 2009
Mesajlar
2,435
Puanları
83
Ekmek elden su gölden diye bir laf vardır bilirmisin...
abı bılmemmı hemde cok ıyı bılırım ohh ne guzel adamlar bızden aldıklarıyla kendı depolarını dolduruyolar keyfını suruyolar ıı ıs valla =)=)
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Puanları
48
belediye otobüsleri daha doğrusu devletin toplu taşıma yollarından otobüs, hiç bi zaman devlete kar getirmez zaten..her yılı zararla kapatırlar..amaç halka hizmet işte kardeşim.. :)
 

brave

Kayıtlı Üye
Katılım
8 Eki 2009
Mesajlar
2,435
Puanları
83
belediye otobüsleri daha doğrusu devletin toplu taşıma yollarından otobüs, hiç bi zaman devlete kar getirmez zaten..her yılı zararla kapatırlar..amaç halka hizmet işte kardeşim.. :)
aynen dedıgın gıbı kardesım bır ara IEETın battıgını su an zar zor ayakta durdugunu duymustum dogrumudur bılmıyorum
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Puanları
48
şuan öyle midir bilmiyorum ama kar etmezler zaten bu yıllardır böyle..
sadece bizim ülkemizde değil dünyanın bi çok ülkesinde böyledir..
 

GRKMSRGL

Kayıtlı Üye
Katılım
29 Ağu 2009
Mesajlar
5,250
Puanları
83
bizde özel halk otobüsü var oda gazlıyor allahtan altına verdiğimiz araba cok iyi gitmiyor ama aralarında yarışıyorlar özel olanlar hatta belediyenin otobüsleriylede yarıştıkları oluyor nasıl olsa adam şoför neden mazotu düşünsün ki:)
 

brave

Kayıtlı Üye
Katılım
8 Eki 2009
Mesajlar
2,435
Puanları
83
orası ole ıstanbulda 500 tler cok yarısıyor kıı onlar taaa tuzladan topkapıya gıdıyolar dedıgın gıbı soforler benzını dusunmezler
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Puanları
48
orası ole ıstanbulda 500 tler cok yarısıyor kıı onlar taaa tuzladan topkapıya gıdıyolar dedıgın gıbı soforler benzını dusunmezler
her gün git gel Tuzla-Topkapı yaparsan dur kalk trafikte 2-3dk.'da 1 durakta durup sen de kafayı yersin..

:D :D
 
Üst Alt