ARACIMA YAPMAK İSTEDİĞİM... SİZCE NASIL OLUR?

Bence ikinci spoiler daha iyi.

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
39,224Konu
764,055Mesajlar
22,149Kullanıcılar
RoosterSon üye
Geri
Üst Alt