Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

Aracımı geri aldım:)

18891945

Kayıtlı Üye
Katılım
11 Eyl 2009
Mesajlar
784
selam arkadaşlar..geçenlerde aracımı 22.000 tlye,geri alma opsiyonu ile satmıştım..bu sabah itibariyle aracımı geri aldım sayılır..işin tuhaf yanı ise geri alış şeklim..

adamdan paranın yarısını almıştım..kalan kısmı ise pzt. günü bankaya gidilip rehin kaldırılırken alacaktım..

geçtiğimiz salı günü şeytan dürttü..adamdan aldığım 11.000 tlnin 1.000 tlsi ile bahis oyna diye..düşündüm..1000 tl lik kayıp şu an için büyük bir kayıp değil,zaten araba gitmiş..ama oynar ve kazanırsam,aracı geri alma şansım var..girdim betssona,yatırdım 1000 tlyi..amaç arabamı satma sebebim olan 6000 tl ve aracın kredi borcu olan 6,500 tl toplamı 12,500 tl kazanmaktı..real madrid 2,15+milan 2,15 +schalke 2,3 +valencia 1,23 =13,08 orana oynadım..ve kazandım..13,080-1000=12,080.. sadece 500 tl eksik:) parayı speedcard hesabıma aktardım,betsson hesabımı kapattım direk..(gaza gelip oynamamak için:)) akşam komşuyu aradım,önümüzdeki hafta 11.000 tlyi iade edeceğimi söyledim..(hergün 1,000 tl olarak çekebiliyorum parayı) yarın için de şirketten izin aldım,bankaya gidip rehini kaldırıcam..

sonuç olarak,şansıma tertemiz olarak kurtuldum bu işten..ancak 2 gündür yaşadığım stresi ve heyecanı kelimelerle anlatamam..ömrümden 5 sene gitmiştir rahat..
 

kfy

Administrator
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
13,460
Yaş
58
çok sevindim kardeşim...artık yeter bence daha oynama şimdilik.:eek:
 

eneserol

Kayıtlı Üye
Katılım
22 Kas 2010
Mesajlar
2,980
Yaş
40
çok ilginç bir durum ve çok şanslısınız da :)
 

sourson

Kayıtlı Üye
Katılım
2 Eki 2010
Mesajlar
659
Yaş
36
helal valla çok sevindim :) şans bu olsa gerek :D:D
 

kurtbil

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
7,702
Yaş
36
O araba senın kısmetınmıs harun:) Sans kotanı doldurmussundur b surelıgıne al arabanı koy mazotunu yola devam :)
 

LeonRider

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
1,942
Yaş
39
Kavuştun Arabana Hayırlı Olsun büyük stres yaşadığın belli:)
 
Üst Alt