Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

alman ateşi 800hp S3

GÖKHAN33

Kayıtlı Üye
Katılım
16 Eyl 2009
Mesajlar
1,948
Puanları
48
maşallah maşallah allah sahibine bağışlasın bana nasip etmesin daha çok yaşamak istiyorum ben:D
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Puanları
48
sanki alev atmaması gereken bi yerden alev atıyo gibi.. :)
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Puanları
48
aynı arabanın bi kaç videosu daha..

http://www.youtube.com/watch?v=ZX3mALfrbuI&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=rG8LEgRmVQA&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=-3jPbtVHBs4&feature=related

:D neden altından cıkıyor...

bilmiyorum kardeşim velakin alev atıyosa egzosttan kaçıyodur da..
egzostu olmayan her arabanın alev atabilitesi var zaten derim.. :)

---------- Post added at 23:15 ---------- Previous post was at 23:14 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=Fjx0FfPL0SA&feature=related

---------- Post added at 23:17 ---------- Previous post was at 23:15 ----------

sese bakın..

http://www.youtube.com/watch?v=uGN4eik-tk4&feature=related
 

ZGR

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
14,928
Puanları
113
alıcam bu kasar bi a3 :)
 

MMA

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
105
Puanları
16
alev external wastegate ten çıkıyo gayet normal
 
Üst Alt