Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

ACİL ---- leon arıyorum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

S-Rider

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
329
Puanları
18
Arkadaşlar arabama müşteri çıktı ve istediğim fiyata vermek üzereyim.
Bu yüzden arabasız kalacağım.
Aşağıdaki ilanlara bakıp bu araçlar hakkında bilgisi olan varsa paylaşabilirmi.
Arabanın birisi zaten sitemizde tanınan bir araba,
Ayrıca, önerebileceğiniz temiz ve fiyatı uygun araç varsa sevinirim.

http://www.sahibinden.com/2006_seat_leon_1_6_stylance-47WQQaXQQ24400217WQQpXQQdisplayitem

http://www.sahibinden.com/sahibinden_orjinal-84WQQaXQQ24068700WQQpXQQdisplayitem

http://www.sahibinden.com/2006_seat_leon_staylence-04WQQaXQQ24555307WQQpXQQdisplayitem

http://www.sahibinden.com/kirmizi_seytan_satilik_!!!-80WQQaXQQ23873098WQQpXQQdisplayitem
 

Şeker Adam

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
4,435
Puanları
48
ıkıncı ılan ıle bı gorus bence dıerlerında deısen boya vs cok gıbı geldı bana.
 

007

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
2,619
Puanları
48
Zenith gri olan belki...diğerlerine bulaşma bence
 

PATRON

Administrator
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
11,027
Puanları
113
25.800 TL
İstanbul / Sancaktepe / Veyselkarani Mah.
İlan Tarihi 14 Nisan 2010
Marka Seat
Seri Leon
Model 1.6 Stylance
Yıl 2006
Km 45.000
Motor Hacmi (cc) 1595
Motor Gücü (hp) 102
Renk Mavi
Yakıt Benzin
Vites Manuel


Aralarında bunu tavsiye ederim
 

ZGR

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
14,928
Puanları
113
bence alabiliyorsan 1.4 al
 

S-Rider

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
329
Puanları
18
bence alabiliyorsan 1.4 al
hanımdan sopayı yeriz valla
aracı sattığım fiyata yakın bişey olmalıki ses çıkartmasın
paraları boşa harcıyorsun diye eve sokmaz sonra
arabada yatmak zorunda kalmayalım ;)
 

fnasif

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
5,482
Puanları
83
Emre sopayı hanımdan 1 kere yersin, 1,6da her benzinciye uğradığında yada her gaza yüklendiğinde sopa yemeye devam edersin. Bence de uygun fiyatlı tsi araştır.
 

S-Rider

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
329
Puanları
18
Emre sopayı hanımdan 1 kere yersin, 1,6da her benzinciye uğradığında yada her gaza yüklendiğinde sopa yemeye devam edersin. Bence de uygun fiyatlı tsi araştır.
yok abi tüp takacam
TSI bile olsa dizelden sonra yakıt tüketimi moralimi bozar benim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt