Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

abs ve tcs arızası. deli olacam. :(

mehmetelt

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
3,615
Puanları
63
arkadaşlar 1 haftadır arabada abs tcs arıza ışığı bir yanıyor bir sönüyor. dıt dıt dıt diye 3 kez ötüyor. %90 gaza basıp hızlanırken veya rampa yukarı kalkarken oluyor. 2 saniye yanıp hemen sönüyor. abs sensörünü temizlettim. bilgisayara bağlayıp hatayı sildirdim banamısın demedi. neden yapar bilgisi olan varmı. yollarımız çok bozuktu yağmurlarla iyice bozuldu. kaç gündür çok sağlam sövüyorum. yakında gidip belediyeyi basacam valla. acayip sinirliyim. kaç yıldır yapmadılar şu şehir içindeki yolları:mad::mad::mad:
 

Floydian

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
1,978
Puanları
48
abi tekerleklerin dönmesi gereken hızdan farklı hızlarla dönüyorsa yapar. Örn. dynonun üstünde. Onun gibimi yapıyor?
 

mehmetelt

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
3,615
Puanları
63
abi tekerleklerin dönmesi gereken hızdan farklı hızlarla dönüyorsa yapar. Örn. dynonun üstünde. Onun gibimi yapıyor?

dyno üzerinde ne yaptığını bilmiyorum alp. ama gaza basınca dıt dıt diye 3 kez ötüyor sonra hemen sönüyor. gaza basınca tekrar yanıyor tekrar sönüyor. hem tcs ışığı hemde abs ışığı
 

Floydian

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
1,978
Puanları
48
dyno üzerinde ne yaptığını bilmiyorum alp. ama gaza basınca dıt dıt diye 3 kez ötüyor sonra hemen sönüyor. gaza basınca tekrar yanıyor tekrar sönüyor. hem tcs ışığı hemde abs ışığı

Arabayı patinaja zorladığındamı ötüyor abi yani?
 

mehmetelt

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
3,615
Puanları
63
Arabayı patinaja zorladığındamı ötüyor abi yani?

hayır patinaj çekmeden de yapıyor. normalden çok az fazla gaza basınca da yapıyor. normal kalkarkende yapıyor. düz yolda giderken hızlanayım diye gaza bastığımdada yapıyor. bazende hiç yapmıyor. yani karışık bir durum.:(:(
 

Floydian

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
1,978
Puanları
48
hayır patinaj çekmeden de yapıyor. normalden çok az fazla gaza basınca da yapıyor. normal kalkarkende yapıyor. düz yolda giderken hızlanayım diye gaza bastığımdada yapıyor. bazende hiç yapmıyor. yani karışık bir durum.:(:(

Bilgisayara bağlattığında ne diye kayıt etmiş abi?
 

CUPRA

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Eyl 2009
Mesajlar
0
Puanları
0
Senin araçta TCS ile beraber birde ESP var Mehmet Abi. İkisinin de ışığı ortak biliyosun. ESP ile ilgili de bir sorun olabilir.
Ankara'ya geldiğinde baktırırız Abi. Tahminim basit bişeydir ama göstermeden bilinmez tabi.
 

CUPRA

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Eyl 2009
Mesajlar
0
Puanları
0
Dıt dıt dıt ötme olayı da neyse anlamadım normalde öyle bişey yok Abi biliyosun.
Işık yanıp sönerken gaz kesiyomu araç?
 

mehmetelt

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
3,615
Puanları
63
patinajla falan alakası yok ayberk. ışık yandığında herşey iptal oluyor. abs de tcs de esp de iptal oluyor. sonra kendiliğinden sönünce tekrar herşey devreye giriyor. büyük ihtimalle kabloda bir sıkıntı var ama çözemedik.
 
Üst Alt