Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

(21+) Tam Olarak Adama Noolduğunu Anlayan. ?? (21+)

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Yaş
34
daha önceden izlemiştim..
her seferinde de midem bulanıyo özellikle ağır çekimde..
feci bişi ya adamın içi boşalmış gibi oluyo..
böghhh.. :( :(
 

omercanilica

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
3,103
kedı ezılmesıyle aynı bırsey o suratte carparsa olucagı odur yanı
 

Gilgamesh

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
3,579
Yaş
47
Yiğit aranma silinecek konular açma gece gece :( Ayrıca o sitelerde de dolaşıp kedi kesmiyorum deme :D
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Yaş
34
Youtube'da var abi bu video ya..
saçma sapan yerlerde dolanmıyorum.. :D
 

schumi

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
8,181
Yiğit,zaten bayram dolayısıyla paso yiyip içmekten midem allak bullak oldu,bide sen geliyosun bu saatte böyle video ekliyon yaa :D
 

Gilgamesh

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
3,579
Yaş
47
Youtube'da var abi bu video ya..
saçma sapan yerlerde dolanmıyorum.. :D

Youtube da aramış olman bile insanların aklına yine entresan enstantaneler getirebilir diyorum bende :D yani yoruma açık o bakımdan :D Kilitlemek üzereyim haberin olsun. Yarın benim hatun bu başlığa baktığında hesap vermem gerecek zira :D
 
H

HaKo

Guest
of çok fena gerçekten, bu arada aklıma aynı bu şekilde köpek öldürüp takla attıran bi veteriner geldi ama neyse deşifre etmeyim hayvan düşmanı cani yi :)
 
Üst Alt